geld verdienen vanuit huis???

Ik heb zelf toen mijn eerste geboren was een cursus kinderopvang thuis studeren gedaan en daarmee werk gekregen op kinderdagverblijf. mijn dochter kon met korting meekomen. Nu ik mijn tweede heb, werk ik thuis als geregistreerd en verzekerd childminder (in Ierland). Ik denk dat dat in Nederland ook wel kan.

met een loi-cursus moet je idd stage lopen.. minimaal 960uur, dat lukt niet met een kind als je graag thuis wilt blijven.

ik ben ook op zoek naar werk vanuit huis, maar kan ook niks anders verzinnen dan kinderopvang bij mij thuis.

liefs cis

Hallo,
ik heb ook gezocht naar thuiswerk en wat ik er wijzer van ben geworden is dit:
pas op! laat je niet oplichten, neem geen abonnementen op krantjes of wat dan ook. zo beloven veel en maken niks waar. Werken als gastouder kan zeker, maar zie dit niet als hoofdinkomsten. je bouwt namelijk helemaal geen rechten op zoals ziekengeld, vakantiegeld etc. is meer iets voor 'erbij'. wat ik wel een goeie site vond was die van tns/nipo. die zoeken ook mensen om van thuis uit te intervieuwen. Maarre, ik snap t wel dat je graag thuis wilt blijven, maar als dit financieel niet haalbaar is en je moet gaan werken ben je ook goed bezig voor je kindje hoor. En daarbij, met die nieuwe regeling die januari 2007 ingaat kost kinderopvang echt bijna niks meer. Succes ermee en doe voorzichtig. g joeki

Hoi,

ik deed een thuisstudie en kon een regeling treffen met de creche waar ik stage liep dat ik haar mee mocht nemen. Dit was trouwens in Ierland, ik weer niet of dat in Nederland ook zo makkelijk gaat.

Nee als hoofdinkomsten loont het haast niet, thuis kinderen opvangen. Mijn man verdient hoofdzakelijk het inkomen en wat ik verdien nu gaat op aan de wekelijkse boodschappen.

Terug
Bovenaan