geld verdienen vanuit huis???

Is er niet iets waar je goed in bent en wat je via internet kunt aanbieden? Mijn zusje werkt bijvoorbeeld als tekstschrijver vanuit huis. Ik heb zelf een tijdje een website gehad waarop ik zelfgemaakte babykleertjes verkocht. Niet genoeg om het op te geven aan de belastingdienst, maar leuk om naast mijn gewone baan te doen. En als je er echt voor gaat (reclame maken op andere sites enzo) kun je er volgens mij best wat mee verdienen.

Hallo, ik ben , toen mijn tweede kindje werd geboren, thuis als gastouder gaan werken.
Ik doe dit drie dagen in de week en ik verdien meer dan hiervoor.
Mijn jaaromzet van afgelopen jaar is toch €10.000 ! Ik heb hier nog geen belasting over betaald en ik ben wel ingeschreven bij de kvk, maar dat is meer een formaliteit.
Er is veel vraag naar gastouders en ik vind het erg leuk.

groetjes Kerstin

Als je in de gouden gids kijkt onder thuiswerk, staan er een aantal thuiswerkcentrales in.
En anders is Gastouder misschien iets voor je?
Dan heb je een paar kinderen om op te passen, en zo heeft je eigen kind ook al vriendjes om mee te spelen.

Zelf ben ik thuisblijfmoeder en heb (nog) geen inkomsten.
Wat wel een leuk extraatje te verdienen valt is met internet-spaarprogramma's.
Kijk bijvoorbeeld eens hierop:
MoneyMiljonair het beste programma om op internet gratis geld te verdienen en vele Euro's te besparen! Meld je GRATIS aan en ontvang direct 1.25 Euro.

Terug
Bovenaan