Geldzaken!!

Hoi daar,

hahahahaha heerlijk kids, onbevangen en zeker ongegeneerd kunnen ze inderdaad dingen doen en dan moet je nog proberen je lachen in te houden ook, hahahaha

Ja, deze kleine zal geen aandacht te kort komen.
Natuurlijk houd ik je op de hoogte.
Je hebt gelijk dat je volop geniet van je kinderen. Het zwanger zijn vind ik ook erg leuk, hoewel het met drie bij mij straks ook wel ophoudt hoor. Ook ik had deze niet meer verwacht. Met mijn ex had ik de beslissing al genomen dat er geen kinderen meer zouden komen na onze tweede en dus heb ik mij tien jaar geleden laten sterilliseren.
Hoewel ik altijd wel iets had van.. ach, 2 of 3 maakt ook niet uit, hebben we die keuze toen gemaakt, omdat mijn ex in een branche werkt waardoor hij veel weken acher elkaar niet thuis was en ik het meer dan voldoende voor mezelf vond met twee kids. De zorg en opvoeding ruste toch voor 70% op mijn schouders. En omdat ik het niet zag zitten om nog jaren hormonen in de vorm van anticonceptie te slikken heb ik me laten sterilliseren. Echter dat dat huwelijk op een scheiding zou uitlopen had ik toen niet kunnen voorzien. Toen ik een nieuwe relatie kreeg, met een man zonder kinderen maar wel met een kinderwens, begon het bij mij toch wel weer te knagen en was de knoop snel doorgehakt... we zouden de sterlisatie ongedaan laten maken. En vanaf dat moment is het snel gegaan. Afgelopen oktober ben ik geopereerd en de nacontrole was afgelopen december. We kregen groen licht enne.... ik ben niet meer ongesteld geweest, het was dus direkt raak!! Een gelukstreffer!! hahahahaha

Hoewel ik af en toe het gevoel heb deze zwangerschap er ff tussendoor te doen, geniet ik nu wel met volle teugen van de bewegingen van deze kleine, het klaarmaken van de babykamer, ontwerp van het kaartje etc. Nee, ook ik had dit niet meer verwacht maar ben er zo blij mee, om van mijn partner nog maar niet te spreken hahahahahaha

Nou meid, tot schrijfs en een knuffel voor jouw mannetjes!!

Nathalie

hallo nathalie,

hoe is het daar, je hebt inderdaad gelijk dat je nooit nooit moet zeggen want er kan altijd iets gebeuren waardoor je toch weer kinderen wilt, wij hebben dat hoofdstuk ook eerlijk gezegd nog niet helemaal  uitgesloten hoor want er blijft toch altijd wel iets knagen vind ik, als ze nou zouden zeggen dat er een 3e spruit aan zou komen, dan zou ik  meteen blij zijn maar dan moet het  wel onder begeleiding van het ziekenhuis en niet meer bij de verloskundige! (niet dat zij het niet goed gedaan heeft hoor, dankzij haar hebben wij onze jongste telg nog, ze was net op tijd...) Voorlopig houden we het maar bij 2 kids daar hebben we onze handen al vol aan.

De jongste, Mike kan sinds 3 dagen kruipen eindelijk!!! Dat was heel leuk om te zien, het is meer teigeren maar hij komt vooruit. Hij is een beetje laat volgens mij maar beter laat dan nooit denk ik dan maar. Hij kan ook nog niet zitten dus dat is soms best wel lastig, ik spring denk ik een gat in de lucht als hij dat wel kan dan kunnen we eindelijk fietsen!   Het komt allemaal nog wel goed, zo zit jij volgend jaar misschien ook wel te denken hahahaha

groetjes erika

Terug
Bovenaan