A ANONYMOUS_USERNAME apr 9, 2013 #9 Fijn dat er een lekker druk beebje te zien was! Ik kan ook echt niet meer wachten (tot de 18e, 1e echo met 10wkn) Geniet er lekker van!
Fijn dat er een lekker druk beebje te zien was! Ik kan ook echt niet meer wachten (tot de 18e, 1e echo met 10wkn) Geniet er lekker van!
A ANONYMOUS_USERNAME apr 9, 2013 #10 Leuk! Gefeliciteerd! Ik mag morgen om 11:15 voor de termijnecho! Ben heel benieuwd
A ANONYMOUS_USERNAME apr 9, 2013 #11 Leuk joelle! Wij zijn even ver! Gisteren hebben wij ook een echo gehad waarop hij/zij erg actief was. Toen ze inzoomde zagen we hem zwaaien! Leuk he?!
Leuk joelle! Wij zijn even ver! Gisteren hebben wij ook een echo gehad waarop hij/zij erg actief was. Toen ze inzoomde zagen we hem zwaaien! Leuk he?!
A ANONYMOUS_USERNAME apr 10, 2013 #12 Mooi gezicht hè! Het is al echt een kindje met 10 weken. Die van ons stuiterden ook rond, zo leuk! Nou lekker genieten van deze positieve berichten!
Mooi gezicht hè! Het is al echt een kindje met 10 weken. Die van ons stuiterden ook rond, zo leuk! Nou lekker genieten van deze positieve berichten!
A ANONYMOUS_USERNAME apr 11, 2013 #13 gefeliciteerd!!! ontroerend he, zo'n klein boefje dat als lekker zwemt en zwaait die van ons was op de echo maandag ook druk bezig, zo schattig!!
gefeliciteerd!!! ontroerend he, zo'n klein boefje dat als lekker zwemt en zwaait die van ons was op de echo maandag ook druk bezig, zo schattig!!