Gelijk maar een nieuwe meeting gepland!

Wij (Pauline en ikke) hebben de smaak weer te pakken en hebben gelijk een nieuwe datum geprikt voor de volgende meeting:

Vrijdag 16 mei bij Pukkemuk in Dongen

We zijn daar met de  tweede forumdag ook geweest (12 mei 2007) en is toen heel goed bevallen. Ook buiten is daar van alles te doen dus bij mooi weer kunnen de mamma's lekker in het zonnetje zitten!

Wat waren ze toen nog klein he?

Pauline zit dan in Chaam op de camping,  Bianca mv Sep is dan ook in Chaam en ik wil gewoon niks missen  dus we zijn al met zijn drieën!!!

Wie gaan er nog meer mee?? De meeste mamma's komen uit Brabant en Zuid-Holland dus zeg het maar als we de hele Pukkemuk moeten afhuren.....

Groetjes van Cissy

Nou dat is bijna een thuiswedstrijd voor mij, dus als er niks tussen komt, ben ik van de partij...Ik wilde sowieso al eens naar Pukkemuk. Merijn en Siebe zijn er laatst wel met hun vader geweest, maar ik dus nog nooit. Moet erg leuk zijn....

Groetjes Fonske.

Uiteraard is deze mama van de partij!!

Let wel; Het gedeelte binnen voor de kleintjes is érg klein!! Alleen een ballenbakje van 2,5 bij 2,5 en een paar wipbeesten.
Dus dat wordt hopen op erg mooi weer!

Esmé mv Kay

Esmé onze kids zijn toch geen kleintjes meer
Kunnen makkelijk in het grote gedeelte, lekker van de grote glijbaan....
Vinden sommige mama's ook erg leuk................. hè Cissy haha

Gezelig dat er weer een nieuwe meeting wordt gepland...alleen  is het echt heel jammer dat het weer zo ver weg is!
Afgelopen zaterdag kon ik niet ivm met een familiemeeting.
En nu is het Dongen das echt heel ver weg voor de noordelingen.
Is het misschien een keer mogelijk dat het wat noordelijker wordt gehouden?
Tuurlijk hebben wij ook meetings maar de kans om de anderen eens te zien is zo klein op deze manier....

liefs jen en mike

Die de foto's erg leuk vonden!!!!

Terug
Bovenaan