Gelijk maar een nieuwe meeting gepland!

Wij gaan dit keer niet mee! We gaan de volgende dag voor een weekje naar Frankrijk namelijk en dat lijkt me net wat te veel van het goede.

Maar jullie in ieder geval veel plezier tegen die tijd!

Groetjes Fennie en Jente

@ jen
zoek iets uit wat haalbaar voor je is en een datum en gooi er een topic in.
Wij hebben dit gepland omdat ik dan aan die kant op de camping zit.
Helaas is nederland nog best groot en is het niet altijd voor iedereen haalbaar.

@ nelleke
Zet het mailadres van je baas ff neer dan mailen we hem met zn alle hahaha

Vooral Daan is daar goed in, als ze een mailadres ziet gaat ze mailen

Ja, vrijdag is altijd goed!!! Leuk!
Wij gaan de avond daarvoor wel naar het theater in R'dam, dus even kijken hoe we dat met de oppas (opa en oma) gaan regelen en  als ik niet al te brak ben zijn Linde en ik van de partij.

groetjes Daniëlle.

haha Pauline
gezellig toch een mailtje van mij haha
je vroeg er om joh!

maar Stephanie, ook ik moet werken op vrijdag, ja sommige doen nog  wat meer dan forummen de hele dag    oooooh haha, mag wel grapje maken toch, zoniet, dan toch!
en ik zie de volgende oplossing!
we nemen vrij! gaan logeren bij Fonsie en gaan ons lekker laten verwennen daar en dan kunnen we ook mee!
nou!!!
ik ben enthousiast!

(oja Fonsie, er is dus een kans dat we lekker komen logeren haha)

Geen probleem Daan, de Brabantse gastvrijheid geldt ook hier in Oisterwijk. Zolang je maar een luchtbed meeneemt, dan komt alles goed, hahaha.

En Daniëlle (DaanRoosLinde), geen excuses over brak zijn en geen oppas hebben. Je bent er gewoon en anders rij ik er nog een stuk voor om om je op te halen. Dus tot dan, of kom je vantevoren nog een keer mee in de bossen spelen (mits het weer is)?

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan