Gelijk zwanger met een positieve ovulatietest??????

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb een vraagje, wie heeft er ervaring met ovulatietesten???
Wie is met een ovulatietest ook daadwerkelijk gelijk zwanger geworden en wie had positieve ovulatietesten en werd ondanks dat toch niet zwanger???
Ik hoop dat iemand mij haar verhaal wil delen, zodat ik weet waar ik misschien aan toe ben.
Ik heb namelijk nu zelf een duidelijk positieve ovulatietest en de gyn had vorige week nog met een inwendige echo gezien dat het slijmvlies heel goed wat opgebouwd.
Dus ik ga nu wel heel erg hopen op een eventuele uiteindelijke zwangerschap, we klussen erop los!!

Alvast bedankt voor jullie verhaal!

Liefs Triesje

Hoi,

Ik heb voor mijn derde zwangerschap ovutesten gebruikt en met succes.
De dag dat ik een positieve test had hebben we geklust (de avond ervoor ook maar dat was niet bewust ) en voor de zekerheid de dag erna ook nog geklust maar toen was de ovutest al niet meer positief.  Een kleine twee weken erna had ik weer een positieve test, alleen was het nu de zwangerschapstest. Het resultaat van dit alles is inmiddels alweer 1  jaar oud en heet Laura.

Groetjes Monique

Hey monigue bedankt voor je reactie!!!!
Wij hebben nu ook 2 dagen geklust en gaan nog 2 dagen denk ik door, Ik hoop dat we net zoveel geluk hebben als jij!!!!

Liefs

Hoi

Ik heb ook afgelopen maand (ronde 5) voor het eerst ovulatietesten gebruikt.
Ik ben ook zwanger!
Zodra de tweede streep bijna net zo donker was als de controlestreep hebben we geklust, de dag erna was hij echt positief en weer geklust de dag erna was hij ook nog positief en weer geklust.
Maar ik geloof niet dat het bij iedereen altijd gelijk raak is als je ovulatietesten gebruikt. Het hangt ook af van de kwaliteit van de eicel en de zaadcel.
Maar door het gebruik van ovulatietesten weet je in ieder geval DAT je een eisprong hebt en wanneer dat de eisprong is zodat je in ieder geval echt op het juiste moment klust.
Heel veel succes en ik hoop dat je ook snel een positieve zwangerschapstest in handen hebt.

Hoi,

helaas zegt het niets als je klust op of rond je eisprong. Elke rond heb je tussen de 20-25% kans op een goede zwangerschap....

Ik was vorige keer direct zwanger, dit werd helaas een miskraam ben nu 11 rondes verder en nog steeds niet zwanger....dus wij hebben niet zoveel geluk met die 20-25% kans op een zwangerschap.....

Maar klussen rond je ei is altijd goed natuurlijk maar het geeft dus geen garanties!

Succes,

gr Yosha

Hoi Triesje.

Hier nog een positief verhaal over ovulatietesten. Ik ben in ronde 4 begonnen met de testen, dit omdat de cycli ervoor nogal wisselend waren (44 dgn, 26 dgn, 31 dgn).
Ik heb die hele ronde goed geklust, maar vooral rond de positieve ovulatietest, en ben die ronde ook zwanger geraakt. Ik duim voor je!

Groetjes Eva
30 weken en 1 dag zwanger

Hoi, ook ik werd na 3 rondes (na 12 rondes zonder succes) met gebruik van ovutesten zwanger (helaas een bbz), 1e ronde na de bbz trug ovutesten gebruikt en het was gelijk raak!
Hopelijk lukt het bij jou ook met de ovutesten!

Groetjes

Terug
Bovenaan