Gelijk zwanger met een positieve ovulatietest??????

Wij gaan ook eens proberen met ovulatietesten, manlief is hier helemaal van overtuigd! hihi...

* Welk merk gebruiken/gebruikten jullie?
* Voor diegene die na het gebruik toch ongesteld werden, hoeveel dagen na de eisprong was dit, de standaard 14 dagen of bleek het iets af te wijken?

Hoop op antwoorden voor mijn 'onderzoekje'

Groetjes!

hoi triesje

nou ik zweer erbij hoor. Ik heb je hier eerder wel vaker gesproken, ik heb in ronde 8 voor het eerste een ovulatie test gedaan, op de dag heerlijk liggen rollebollen, daarna werd manlief bij toeval ziek dus dat was de enige keer maar toch zwanger

(vandaag 7 weken)

dus ik zou zeggen, als het je te lang duurd, gaan met die banaan, niet geschoten altijd mis he

succes!!

groetjes moeke77

hai meiden
ik gebruik clearblue digitaal en ik wordt presies 14 dagen daarna ongi dus wel fijn om te weten
liefs

Hoi,
Ik gebruik ook ovulatietesten en ik heb duidelijk een eisprong. Ovulatietesten maken natuurlijk niet dat je zwanger wordt, maar wel dat je in ieder geval in de meest optimale tijd van je cyclus kan klussen zodat je de kansen zo groot mogelijk maakt. Ik vind ze erg prettig om te gebruiken zodat ik weet dat we "het" in ieder geval op de juiste tijd gedaan hebben. Helaas nog niet zwanger...

En even in antwoord op de vragen die gesteld werden:

* Ik gebruik de testen van sensitest en ben daar erg tevreden mee (www.sensitest.nl)
* Er zit tussen mijn ei en de volgende NOD gemiddeld 12 dagen. Soms wat langer (bijvoorbeeld 14). Ik ben van boven tot onder gecontroleerd en mijn cyclus is in orde.

Succes,

Esk (ronde 23 alweer en op naar IUI 2)

Hallo Triesje,

ik ben vorige maand begonnen met ovaluatietesten en zwanger! Ben nu ongeveer 6 weken!

Ik heb de testen van sensitest gebruikt!

Veel succes meid, x

Hey meiden,

Wat fijn om jullie ervaringen te lezen.
Nu is het voor mij toch wel een beetje onduidelijk met die ovulatietesten.
Namelijk om deze reden. Ik kreeg ongeveer maandag 2e paasdag ineens heel doorzichtig waterige afscheiding. Je leest overal dat dit komt omdat je eisprong eraan komt en het slijm zo waterig wordt zodat het zaadje makkelijk doorheen kan zwemmen. Dus ik dacht laat ik dan maar eens van die testen weer halen. Dinsdag begonnen met testen: streepje net zo donker als controle streep, de dag erna ook, de dag daarna de teststreep veel donkerder ( donker paars) dan de controle streep, de dag erna ook en vandaag ook. Dus dat betekend al 5 dagen een positieve ovulatietest!!!! Hoe kan dat nou?? Ik snap er niks van, ik zit nu ook op cyclusdag 27. We zijn ook pas laat gaan klussen, gelijk op de dag dat ik de waterige afscheiding kreeg tot nu toe. Dus ik kan niet zwanger zijn waardoor de test eventueel positief zou kunnen zijn. Of als ik zwanger zou zijn dan is het nog zo ontzettend pril dat ik er nog niks van zou kunnen merken bij een ovulatietest, toch????
Vaag hoor, weet iemand waardoor dit zou komen????

Liefs Triesje

Terug
Bovenaan