Gelijk zwanger na miskraam

Ja, hier ook zonder menstruatie ertussen, na een vroege miskraam begin december. Je lichaam kan een heleboel blijkt wel!

Overigens, bij mijn eerste zwangerschap stopte ik met de pil en was ik mijn eerste menstruatie ook nog aan het afwachten toen ik gelijk zwanger bleek. Dus inmiddels leef ik met het motto: Het gebeurt gewoon als je het niet verwacht. ?

Wat super fijn dat je weer zwanger bent! ☺️ Ik heb rond 10 januari ook een miskraam gehad, en op dit moment ook weer zwanger. Nog super pril, a.s vrijdag ben ik 4 weken. ( vroeg getest)
De miskraam van vorige maand was mijn 2e miskraam, tussen de 2 miskramen in is er godzijdank nog wel een gezond mannetje tet wereld gekomen! Maar ik merk wel dat de angst echt overweldigend is, herkennen jullie dit? Het is zo gewenst, om het nu nogmaals te verliezen.. Ondanks dat blijven we natuurlijk postief! Geniet van je zwangerschap ?

Hier ook 7 januari een vroege miskraam gehad en nu weer zwanger. Vind het wel echt spannend al is het wel fijn dat ik de dag waarop het de vorige keer misging voorbij is. 
Wel ben ik erg gefocust op mijn lijf. Als ik maar iets voel gaan mijn alarmbellen af. Is dit herkenbaar voor jullie?
Met de verloskundige afgesproken dat we wel eerder langs mogen voor een echo op 18 feb. 

Terug
Bovenaan