Gelijkgestemden gezocht

Hai Juup en de andere meiden

Inderdaad fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die in deze situatie zit..., en  ik hoop  natuurlijk ook wel dat we snel verder kunnen kletsen bij de januari of februari moeders ..... Ik heb trouwens ook m'n NOD op de 28e of  29e, Juup. En ik vind het nu alweer vreselijk, kan aan niets anders denken. Ik wil het zo graag van me afzetten, maar ik maak mezelf alweer helemaal gek. Heb sterk het vermoeden dat het weer niet raak is, want heb helemaal geen symptomen. En bovendien heb ik ook nog s de griep, dus voel me al niet lekker.

Sterkte in deze 'afwacht'-week,

gr, cee

Hoi dames,

Ook ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Al weer in ronde twaalf voor een tweede kindje en er is nog maar weing gebeurd. Een keer flink overtijd, maar dat was het dan ook. Ik heb al een gezonde dreumes, maar de wens voor een tweede is er al weer een tijdje. We willen minstens een kalenderjaar actief bezig zijn voor we naar de HA gaan en daar zijn we nog net niet. Maar soms vind ik het wel moeilijk. Bij anderen lijkt het soms zo gemakkelijk te gaan.... En ik heb al een jong gezond kind en ik ben nog relatief jong, dus anderen denken ook soms ook op te moeten merken   "dat het allemaal niet zo'n haast heeft, je hebt nog tijd zat". Mwah, zo voelt het niet!

Ik wens jullie veel geluk toe en hoop dat de komende maand(en) ons meer geluk brengt/brengen!

Groetjes van vis78

hoi meiden,

ik twijfel er steeds meer over om toch naar de HA te gaan. Stel dat er wel iets is, dan wil ik daar liever zo snel mogelijk achter komen en er evt iets aan doen.

misschien dat ik toch nog deze ronde afwacht... Ik moet nu eerst nog wachten op m'n eisprong, gebruik ovulatietesten. En dan nog lekker een weekje op vakantie! Op vakantie weet ik dan of het raak is of niet. Als het dan niet raak is, ga ik naar de HA! (net beloten terwijl ik dit typ..!)
Soms helpt het om het op te schrijven om je gedachten een beetje op orde te krijgen he!

Ik begrijp het wel dat je in dit stadium niet meer overal op gaat reageren, dat heb ik ook wel. Ik lees wel mee, maar veel dingen zijn niet meer herkenbaar..

Nou ja, we blijven maar positief, en hopen dat het voor ons allemaal snel raak is!

Slim Janu om naar de huisarts te gaan. Ikzelf heb dat maanden voor me
uitgeschoven. Steeds dacht ik 'als het volgende maand niet raak is ga
ik', zul je altijd zin heb je een afspraak bij de gyn en dat ben je
zwanger. Helaas was dat bij mij niet het geval. In ieder geval
gerustgesteld bij de gyn dat het er allemaal goed uit zag (ik heb
endometriose).

Eerste twee zwangerschappen kwamen spontaan, zonder dat ik me bezig had
gehouden met eisprong, vruchtbare dagen, noem het allemaal maar op.
Sinds mijn miskraam ben ik hier toch meer mee bezig en gewerkt heeft
het nog niet. Misschien toch niet zo'n goede timing? Soms word ik daar
wel eens moedeloos van. Heb ik mijn eisprong gevoeld (denk ik) precies
goed getimed en dan nog niet zwanger. pfff.

Maar wie weet is het deze maand wel raak. Ik merk dat mijn gevoel wel
veranderd. Ben minder bezig met wat ik van te voren allemaal voel en
denk te voelen. Ga er al iets meer van uit dat het toch wel niet zo zal
zijn. Al blijft de hoop (en teleurstelling) er iedere maand.

Duimen maar weer....

Juup

Hallo dames,

Ik herken me wel in wat je hierboven beschrijft Juup. De eerste paar rondes was ik heel erg teleurgesteld, want ja, net besloten dat we graag weer wilen en het wilde dus niet meteen. Toen een paar rondes dat ik dacht "ach, het komt heus wel" en toen was ik ook niet zo teleurgesteld. Maar ronde 10 en 11 waren weer heel erg balen. Ook omdat we al een ronde of 4 zeer regelmatig vrijen (om de dag zo'n beetje) en dat leverde geen resultaat op. Deze maand laat ik het een beetje   gaan merk ik. We vrijen even wat minder en zijn er minder mee bezig. Plannen valt het blijkbaar niet, dus we zien wel wanneer we geluk hebben. Al hebben we wel besloten dat als het straks in juli nog niet raak is, dat we dan wel verder willen gaan kijken.

groetjes vis78

Mmm bij mij is het nagelbijten weer begonnen. Het afgelopen jaar heb ik
een cyclus tussen de 25 en 29 dagen. Met een keer een uitschieter naar
31 dagen (ik was er van overtuigd dat ik zwanger was). De laatste drie
maanden 26 dagen, vandaag dag 26 dus heel spannend. Verstandelijk weet
ik dat het net zo goed het weekend nog kan komen maar toch.

Ik heb me voorgenomen om niets tegen mijn man te zeggen totdat ik echt
nieuws heb (of hij er zelf om vraagt). Andere maanden liet ik altijd
een paar dagen van te voren een voorgevoel doorschemeren waardoor we
met z'n tweeen in de stress schoten. Nu maar even afwachten. Vaak vroeg
hij ook wel wanneer mijn NOD precies was als het er aan zat te komen.
Gelukkig heeft hij dat de afgelopen week ook nog niet gedaan.

Ik wil zowieso pas op dag 32 testen en als ik het uit kan houden nog
wat later. Mijn miskraam in juli was met 4 weken en 5 dagen, dus als ik
nu zo lang wacht met testen ben ik daar meteen voorbij.

Spannend. Ben benieuwd of jullie nog lang moeten wachten op NOD en hoe jullie er naar toe leven.

Juup

hoi Juup,

Ik moet nog even wachten, mijn vermoedelijke NOD is rond 9 mei. Mijn cyclus is niet helemaal regelmatig, het loopt uiteen van 22 tot 31 dagen. Die keer met 31 dagen was ik er ook van overtuigd dat ik in verwachting was.
9 mei is op dag 27, daar kom ik de laatste paar rondes zo'n beetje op uit. Ik bedenk me nu net dat ik dus deze week/dit weekend/ afgelopen weekend  misschien wel vruchtbaar ben (geweest).  Wie weet, het is weer knus deze week....
Afwachten dus.
Spannend voor je, ik duim!

groetjes vis78

Hai meiden

Ik ga helaas ronde 11 in... snik

Vandaag ongesteld geworden, wat een teleurstelling weer! We hadden deze maand weer precies goed geklust en weeeeeeer niet raak. Pffffff om echt moedeloos van te worden. De teleurstelling is eigenlijk groter dan ik dacht; hoewel mijn intuitie al zei dat ik niet zwanger was - wezen alle symptomen er wel op.... dus had ik stiekum weer veel (teveel) hoop.

........dus ik ga het nu maar echt proberen los te laten. Dat betekent ook dat ik (voorlopig) niet meer op dit forum ga komen, want het wordt me allemaal teveel. Ik ga lekker genieten van m'n mannetje en van m'n dochter en heb de ovulatietesten, thermometer, tarwekiemscapsules en foliumzuur in de prullebak gegooid. Ik wil niet meer ELKE minuut van de dag bezig zijn met zwanger worden.... hopelijk gaat me dit lukken en werpt het dan ook op een dag z'n vruchten af...

Meiden, veel succes
Misschien lees ik nog wel s stiekum mee, kom iig zeker ff kijken of het bij jullie gelukt is deze maand. Succes!

Liefs, cee

Terug
Bovenaan