Geluidjes

ZO, er laat er hier net even één een scheet, net een espresso apparaat. En dan zo'n heerlijke zucht er achteraan.geweldig hè.

Hij is zo lekker met geluidjes bezig. Niet de hele dag maar hij heeft zo zijn tijden, echt genieten. Wij liggen nu lekker op bed, this helemaal stil en jake zit lekker te kletsen :D

Leuk he?! Mn meisje kletst ook een end weg! Zo lief! En vaak een grote lach erbij! Heerlijk! Geniet ervan!

ons man kan ook heerlijk geluidjes maken. deed hij al vanaf de geboorte, wat ook zo lief is als hij wakker wordt of klaar is met eten rekt hij zich helemaal uit. ook zo'n mooi moment

x

Gezellig he al die geluidjes. Hier is mevrouw ook veel aan t kletsen. Ze heeft in de box zo'n ding (weet niet hoe t heet haha) die je over haar heen/naast haar zet en daar hangen dan beesten aan. Maar daar zitten dus ernie, een spiegel en koekiemonster aan en dat vind ze helemaal super. Ze lacht en kletst tegen ze en geeft ze regelmatig een zwieper hahaha. Heerlijk om te zien. Ook gaat ze tegen je kletsen als je haar op t aankleedkussen hebt om te verschonen en ze lacht vooral heel hard als ze stinkt hahahah.

xx

bij mij doet ze sinds een dag of 2 a 3. lachen nog niet naar ons maar wel naar het schilderij en zo.. en scheten laten niet te filmen. gister liet ze er 1 en wij lagen in bed. manlief dacht dat ik het deed! haha!

Haha hier ook van die scheten,en boeren!ja ook niet normaal meer hoor!echt van die keiharde,dat dat uit zou een klein lijfje kan komen he!lachen hier een paar keer gedaan

liefs jootje

Hier ook een kletsmajoor haha! Vanmiddag lag ze in de box te lachen en geluidjes te maken naar de diertjes op haar mobiel, zo lief!! En toen ik bij haar kwam kijken lachte ze nogeens extra hard naar mij. (smelt smelt)

Liefs ciomama

Of ja scheten en boeren laten kan ook onze dame als de beste haha. Echt prrrrrrrrrrrrrrrrt hooer je dan, en dan weer breed lachen natuurlijk haha!

Terug
Bovenaan