Geluidjes

Scheten en boeren hier ook volop aanwezig. En hij heeft van mijn een nieuwe bijnaam gekregen: swedish chef van de muppets. Als ravi aan het kletsen is is het net swedish chef wat aan het praten is. Hele "gesprekken" hebben we zo samen :)
Liefs

Ja, ze kunnen idd net zo hard scheten en boeren laten als volwassenen. Jake is zelfs al geschrokken van een eigen boer :)
Gelukkig mag het nu allemaal nog ;) Heerlijk he!

Nelie, wat grappig. Mijn vriend praat namelijk heel vaak als de swedish chef tegen Jake. Hij moest ook lachen toen ik je stukje voorlas...zie je toch niet zo gek dat ie zo tegen hem praat.

dat ze hard kunnen scheten vind ik niet erg maar moet het nou net zo hard stinken als haar pa??

zo kleine n dan zoveel geur produceren pfff kan niet goed zijn

tis ene lekkere kletsmadam, heerlijk. Mara huiilde alleen maar het 1e halfjaar dus dit is echt genieten

vanvond de tantes op visite gehad en ze had haar eigen stoe (wippertje) in de kring en deed lekker mee hahaha tantes smolten helemaal weg

@llhedy ahah wat grappig! Ik word hier namelijk ook half voor gek verklaart omdat ik dus ook zo naar hem terug praat. Ik wist wel dat het de normaalste zaak van de wereld is. Haha zeg maar tegen je vriend dat ik hem super stoer vind!!
Liefs

Terug
Bovenaan