Gelukkig alles (weer) oke!.. (update)

Hoi mama's,

Vandaag voor controle in het ziekenhuis geweest ivm de laagliggende placenta.

Deze was gelukkig nét genoeg verschoven, dus de baarmoedermond  ligt net vrij. Ook is onze kleine hummel toch maar even goed gaan liggen voor de "foto", want hij ligt wonder boven wonder ineens weer goed! Hoofdje mooi naar beneden, maar wel met zn voetjes in z'n nek haha.. Hij/zij ligt dus helemaal op elkaar gefrummelt, ja,... zo kan ik ook nog kopje duikelen haha.. ;-)

De kleine heeft trouwens al een flinke bos haar!!      Jeeuuuuj!! hihi..

De echosopiste liet het hoofdje zien en je zag toen allemaal van die friemel streepjes aan het hoofdje. Bleek dus haar te zijn whahaha.. hebben er een grappige echofoto van meegekregen.

Hopelijk blijft nu dus de kleine liggen zoals het hoort en gaat ie me niet nog op het laatst even "pesten"...

Helaas had de verloskundige me één papiertje vergeten mee te geven, dus heb mijn bloed niet kunnen laten prikken/testen op zwangerschapssuiker. Dit moet ik dus nog laten doen. Met een beetje geluk is dat ook in orde en heb ik weer het oude vertrouwde saaie  "basis-pakket"..

Nu alleen nog even opknappen van de griep (voorhoofdsholteonsteking) en dan weer gaan met die banaan!!! Nog maar een paar weekjes!.. spannend..

Esmé mv Kay en ???

(33.4 wk zwanger)

Fijn dat alles goed is!! Nou maar hopen dat `ze` (vraag mij niet waarom, maar ben er heilig van overtuigd dat het een meisje is) goed zal blijven liggen.  Hahaha, als hij maar gezond is, dat is het belangrijkste!

Groetjes, Marieke

Zo zie je maar weer, dat gewoon het " basispakket" toch het beste is he? haha
Ben blij voor je dat alles goed is joh! Geniet nog de laatste weekjes van je frummeltje in je buik. Ik ga ook nog steeds voor een meisje hoor! We zullen zien...
En als ik nog op vakantie ben als je bent bevallen, ga je me wel bellen he? Kan ik een mooi spaans jurkje meenemen haha

Groetjes van Cissy

fijn dat alles toch nog goed is gekomen! maar het schiet al op zeg nog maar een paar weekjes Ik denk dat het weer een jongen is trouwens   hahaha  Succes met de laatste loodjes en hopelijk is je bloed ook goed

mira mv marek en 22 weken zwv ??

Wat fijn!! Wanneer kan je gaan voor het bloedprikken? Maar dat moet dan toch ook nu goed zijn, als die andere dingen goedgekomen zijn, toch??
Nu nog even beter worden en je kunt er weer helemaal tegenaan voor de "laatste loodjes"!
Wat het wordt... daar waag ik me niet aan! Daar ben ik echt niet goed in, heb nooit echt een idee/gevoel van wat het wordt. Ook niet bij mijzelf. Alleen toen ik zwanger was van Marly en mijn beste vriendin ook zwanger, had ik gelijk wel heel sterk het gevoel dat we niet hetzelfde geslacht zouden krijgen. Dat is ook inderdaad uitgekomen.

Liefs, Marloes mv Marly & "mupje 2" (17.4wkn)

Hai Esmé

Ik ben helemaal blij voor je dat je toch voor het basispakket kunt gaan! Wel grappig om een foto van een kindje met haartjes te hebben....

Succes met de laatste loodjes en geniet toch nog maar even van al dat intieme gestuiter daarbinnen

Groetjes
Susan

@ Susan

Ik wist ook niet dat dit zichtbaar was op de echo. Zou me nooit zijn opgevallen, tis dat die vrouw het zei en aan wees. Ooit wel eens gehoord maar ik dacht dat dat onzin was. Maar schijnt dus toch te zien te zijn,.. idd grappig!

Terug
Bovenaan