Hoi mama's,
Vandaag voor controle in het ziekenhuis geweest ivm de laagliggende placenta.
Deze was gelukkig nét genoeg verschoven, dus de baarmoedermond ligt net vrij. Ook is onze kleine hummel toch maar even goed gaan liggen voor de "foto", want hij ligt wonder boven wonder ineens weer goed! Hoofdje mooi naar beneden, maar wel met zn voetjes in z'n nek haha.. Hij/zij ligt dus helemaal op elkaar gefrummelt, ja,... zo kan ik ook nog kopje duikelen haha.. ;-)
De kleine heeft trouwens al een flinke bos haar!! Jeeuuuuj!! hihi..
De echosopiste liet het hoofdje zien en je zag toen allemaal van die friemel streepjes aan het hoofdje. Bleek dus haar te zijn whahaha.. hebben er een grappige echofoto van meegekregen.
Hopelijk blijft nu dus de kleine liggen zoals het hoort en gaat ie me niet nog op het laatst even "pesten"...
Helaas had de verloskundige me één papiertje vergeten mee te geven, dus heb mijn bloed niet kunnen laten prikken/testen op zwangerschapssuiker. Dit moet ik dus nog laten doen. Met een beetje geluk is dat ook in orde en heb ik weer het oude vertrouwde saaie "basis-pakket"..
Nu alleen nog even opknappen van de griep (voorhoofdsholteonsteking) en dan weer gaan met die banaan!!! Nog maar een paar weekjes!.. spannend..
Esmé mv Kay en ???
(33.4 wk zwanger)