Gelukkig alles (weer) oke!.. (update)

Hoi hoi!!

Nou helemaal super dat het toch allemaal goed komt! Gelukkig!
En wat leuk dat je die haartjes kon zien!! Wist ook helemaal niet dat dat kon...Maar nu hadden mijn kinderen ook bijna geen haren!

Succes met de laatste loodjes!

Ik denk trouwens ook dat je een jongetje krijgt.. Waarom?? weet ik ook niet..Gewoon een gevoel! (heb het wel bijna nooit goed..)

Liefs Lonneke

Wat een goed nieuws!!!
Fijn hoor dat neemt toch weer wat zorgen weg, dus nu maar lekker genieten van de laatste weken.
Enne ik ben wel heel erg benieuwd naar die bos haren hoor, wat grappig.
Ohh..die leuke spanning over het geslacht en hoe het kindje eruit zal zien, karaktertje etc...ik zou het zo weer willen hihihihi.....Nee hoor wij zijn compleet met z'n viertjes.
Hoe vind Kay het eigenlijk? Het wordt pas werkelijkheid als de baby er is natuurlijk maar goed voor hem is de voorpret ook leuk natuurlijk.
En had jij bij zijn zwangerschap niet zo'n geweldige buikschildering?
Doe je dat nu weer? zo ja ben ik erg benieuwd, ik vond dat zo mooi om te zien.
Nou genieten meid.

groetjes Daniëlle.

nou, gefeliciteerd dan maar hè met je degradatie tot basispakket!
Hopelijk is dat suiker ook oke, en kun je lekker verder genieten (misschien toch nog even op de roze wolk gaan zitten....)
Liefs Nelleke

Fijn dat alles toch meevalt.
Kun je in ieder geval met minder zorg je laatste weken in.
Wat gaat het trouwens snel zeg, jeetje...
geniet dus nog maar extra nu
groetjes Pascal

das fijn dat dat je geen keizersnede moet, zeg! Hi hi hi, je hebt wel een kleine eigenwijze hoor, dat hij/zij zo omdraait, hi hi hi.
Geniet nog even van je laatste loodjes, straks is het weer gedaan met de "rust" hi hi

liefs
di silva

Terug
Bovenaan