Gelukkig Priscilla heeft geen last van haar heupje...

A

Anoniem

Guest
Zoals de titel zegt gelukkig niks aan de hand met priscilla der heupjes

Vandaag echo's laten maken en de arts was superrrrrrrrrrr tevreden wat die zag niks aan de hand alles was prima in orde Heupjes zaten mooi in de capsels en was mooi in de diepte hij vertelde wat we precies zagen en met lijntjes liet die zien hoe het capsel en bot(weet ff niet hoe ik t anders neer moet zetten) in mekaar vloeide...

Hij vond Priscilla ook echt een lieve lach baby want ze had het helemaal naar haar zin

Papa en Mama blij naar huis en natuurlijk een lachende Priscilla  in de maxicosi...

Bedankt voor jullie reactie's op mijn vorige bericht hier over echt erg lief van jullie

Liefs van Monique en Knuffel van Priscilla

ps de mama's met de baby's die wel last hebben van hun heupjes  een extra dikke knuffel voor de kleintjes...

Gelukkig, fijn voor jullie hoor!
Wel een opluchting he!

Wat staat ze weer prachtig op de foto!

groetjes,
Karin

oh gelukkig!!!!!
ik ben heel erg blij voor jullie! dat is toch een grote zorg minder! en ze ziet er zo blij en tevreden uit.

groetjes,
daphne

Way fijn dat alles goed is!!! en wat is je meissie toch een snoepje!!

Groetjes Monique

Lekker, hoor! Scheelt inderdaad toch een hoop gedoe (en niet te vergeten het heen en weer reizen naar het ziekenhuis). Donderdag wordt Joey als het goed is verlost van zijn spreidbroek, dan hoeft hij hem alleen nog 's nachts om. Even aftellen...

Super dat alles goed is bij je meissie. Wat een lachebekkie is het trouwens!
groetjes,
Ruth

gelukkig dat alles goed is met je meisje ( mooie foto )
groetjes Monique

Terug
Bovenaan