Gelukkig Priscilla heeft geen last van haar heupje...

Gelukkig gaat alles goed. En ze blijft maar lachen. Wat een supergirl! Lekker meissie.
Groetjes,
Britt en Marie-José

oo wat een opluchting moet dat wezen zeg pfff ben blij voor je maar nu heb ik een vraagje aan je hoe merkte ze dit dan bij haar en had ze er last van .....ik bedoel elke keer als Renzo op cb is kijken ze naar zn heupjes en meneer gilt het uit als ze er aan durven komen maar het is recht zoals ze zeggen??? nu vandaag naar ander cb geweest en weer precies hetzelfde weer gillen hij krijst het dan uit ze zegt doet hij dat altijd???? ik zeg ja elke keer zijn er al foto's gemaakt zegt ze ...nee dus ...is er al naar gekeken verder?...nee dus ...ja volgens mij staan ze wel recht maar hij heeft er echt vreselijke pijn aan zegt ze het is wel een punt waar ik hem voor in de gaten wil houden ....nu denk ik waarom stuurt ze me dan niet door ??? of als het recht staat is dat dus een teken dat het wel goed zit???

he mama van timo en renzo!
ik zou bij de huisarts een verwijsbrief vragen hoor! ook al ziet het er recht uit, als hij er pijn aan heeft zou ik er toch naar laten kijken. beter één keer teveel laten kijken dan er na een paar jaar achter komen dat er iets mis is, dan ben je veel verder van huis. dan loopt hij al en dan moet hij misschien geopereerd worden of in een spreidbroek waardoor hij een tijdje niet meer kan lopen. en het is gewoon moeilijker te herstellen naarmate ze ouder worden.

groetjes,
daphne

hoi mama van timo en renzo

maak een afspraak bij je huisarts en die gaat dan verder

bij Priscilla zagen ze verschil in der plooitjes en verder niks je kan ook alles doen met haar beentjes ze vonden de plooitjes niet a symmetrisch mijn huisarts zei meteen het is maar net hoe ze ligt dus die had al er is niks aan de hand maar om alles uit te sluiten een echo

Nu nog wat de arts in t ziekenhuis zei waarom zijn jullie er nu pas en niet met 3 maanden toen zei ik dat ze 2 maanden geleden op cb hadden gezegt over de plooitjes oh zei die dus ik gelijk maar waarom vraagt u dat toen zei hij meestal herkennen ze op cb na 3 maanden al dat er iets aan de hand is

Ik hoop dat je hier wat mee kan maar echt ik zou naar de huisarts gaan en je verhaal vertellen beter een keer voor niks echo dan laterrrrrrrrrr een hoop ellende

liefs monique

Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes en ja Priscilla is een echt lachebekkie dat heeft ze ook echt van der Mama net als haar ogen Ik word al gek dat iedereen zegt die ogen van je Nu krijgt zei dat ook POSITIEF bedoeld hoor whahahahahaaa

slaap lekker allemaal tot schrijfs

Terug
Bovenaan