Gemene steken, laag in onderrug...

Hallo alle hoogzwangere dames...............!
Is het nog een beetje vol te houden?

Ik ben vandaag precies 37 weken zwanger, en ben het nu al beu...

Gisterochtend begon ik ineens last te krijgen van scherpe steek rechts in mijn onderrug, vlak boven m'n billen. Nu is het zo dat ik al meer dan een week aan de diarree ben, en ja, je darmen lopen daar ook ergens, misschien dat die gemene steken daar vandaan komen? Vanmorgen weer opnieuw die scherpe steek in m'n onderrug, op dezelfde plek, vlak daarna moest ik naar de wc... en ja sorry, beetje vies, maar had toen weer diarree hihihi... Dus misschien dat die steken ook wel met mijn darmen te maken hebben?!

En waar ik ook al dikke twee weken last van heb, is zo af en toe, heel veel geel slijm aan m'n wc papiertje... na het plassen (ook niet zo lekker ik weet het) maar ik vroeg mij af of dames dit herkennen. Gisteren zwete ik echt enorm... shirt was klets nat onder de oksels blehhhhh... en voel me al een tijd erg moe, maar heb ook weer een drang (nesteldrang vermoed ik) om alles snel voorelkaar te maken, zoals de laatste was, snel nog even de wieg opnieuw opmaken, je kent het misschien wel.

Ben er vanacht nog uitgeweest, omdat ik niet kon slapen van een zeurend gevoel in m'n hele rug, misschien te druk gedaan.. of toch een soort weeen... herkent iemand dit??? Ik heb zelf aldoor een vermoeden dat er iets aan zit te komen, voel me ook anders als anders (erg he)... misschien houd ik mezelf wel voor de gek!

De baby was vorige week dinsdag nog niet ingedaald, dus misschien zijn het ook wel indalingsweeen... we wachten maar gewoon af, meer kun je niet doen toch?! Maar als iemand mijn klachten herkent, lijkt het me leuk om dr even over te kletsen!

Liefs José, vandaag precies 37 week zwanger!!!!!!!

hoi

Ýk denk dat het eerder indalingsweeen zijn hoor,heb dat vorige week nog gehad,toen dacht ik serieus aan de gang te gaan,maar bleek dat ie dat laatste stukje nog ingedaald was,en dat ik 1cm ontsluiting had gekregen.maar nu nog steeds nix dan een hoop gerommel en gezeur,heb gevraagt of ze me vandaag voor de 2 e keer gaan strippen. gr wendy

hey jose bloempje

bij me zoontje had ik precies hetzelfde
ik had de laatste week last van krampen in me onderbuik savonds
en vaak last van lage rugpijn
toen zei me moeder   nou dat duurd niet lang meer dan
ik denk ook dat het indalingsweeen zijn je buik is zich denk ik al goed aan het voorbereiden op de bevalling
ik had alleen geen last van diaree   bij mij was het weer knoerhard

nu ben ik ook 37 weken zwanger van me dochter en heb wel wat meer last van rugpijn maar voor de rest niks   terwijl het bij mij al helemaal ingedaald is volgens de verloskundige

je merkt vanzelf als je krampen krijgt en het is bijv   een hele nacht door en dan om de 10 min of 15 min   dan kun je toch wel eens weeen hebben en dan nog kan het afzakken en over gaan

je merkt het vanzelf van oja dit is het

groetjes soraya moeder van justin 19 maanden en 37 weken zwanger van onze dochter

Hoi Josebloemetje,

ik herken dit gevoel ook perfect.
Ik ben momenteel 36 weken en ben donderdag nog bij de gynaecoloog geweest. Ze zei dat ik nog moest proberen wachten tot 9 december, dan ben ik 37 weken (zoals jij nu) en vanaf dan zou het mogen komen.
Mijn kleintje was al ingedaald en mijn baarmoederhals was al korter geworden.
Om die reden denk ik dat het ook wat vroeger zou kunnen komen, maar dat is natuurlijk nooit niet zeker.
Ik heb regelmatig dat drukkende gevoel tussen mijn benen en lage rugpijn, maar het is uitstaanbaar, dus... het zijn voorweeën.
Maar ik kan me niet voorstellen dat het nu nog 4 weken zou duren.

Liefs,
van ons...

Wat een leuke reacties allemaal!!!!!!!!!!!

Nou dan zullen het wel gewoon voortekenen zijn, en nu maar hopen dat de bevalling niet meer al te lang op zich laat wachten... ik ben er klaar voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Jos

Ik ben constant aan het opzoeken op het internet.
voorweeën versus weeën
Ik wil gewoon hoelang die voorweeën zich voordoen vooraleer ze overgaan tot echt weeën. Dit is uiteraard niet precies te zegge, zal variëren van de ene tot de andere persoon, maar een gemiddelde zal er zeker wel zijn denk ik.

Spannend seg het wachten...
Ik ben zooo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
Ik kan gewoon niet meer wachten.

Liefs,
van ons...

Ik ken het, mijn buik rommelt ook al, maar het zijn echt gewoon nog harde buiken en evt extra indalingsweeen. Mijn kleintje is nl al ingedaald. Ik voel het ook echt op mijn bodem draaien...en over mijn blaas vooral.

Ik ben donderdag 37 weken en mijn gyn   gaat kijken of zij met 38 weken de vliezen kan breken....ik hoop zo dat het lukt!!!

Maar Febeke: als het echte weeen zijn, dan herken je ze meteen. Dat had ik bij mijn eerste ook. Je voelt echt die kramp opkomen en dan golft het echt. Van een weeig gevoel tot een hoogtepunt die zeer doet en dan zakt het weer af........

Succes allemaal!!!

gr mama van MD

Ik wil helemaal jullie hoop niet de grond in boren, en ook helemaal niet pessimistisch zijn ofzo, maar die steken in de onderrug en billen, pijn in mijn bekkenbodem, enz, enz, enz, heb ik nu al 3 weken, en echt ik zie mijn bevalling nog niet aankomen. Baby is al helemaal ingedaald, alles is klaar. "s nachts veel last van voorweeën enzo, maaar nog steeds geen baby in mijn armen.........
dus.....reken nergens te veel op.
Moet off.   nog 3 dagen.....

Liefs Hilma

Terug
Bovenaan