Gemene steken, laag in onderrug...

Hoi hoi,

ik reken er absoluut al nimmer op dat ons kleintje vroeger zal komen.
Nu, ik voel duidelijk dat er iets is, dus het kan natuurlijk elk moment, maar echt ervan uitgaan dat het vroeger komt, nee hoor.... doe ik niet meer.

Deze morgend dacht ik nogthans dat het zover was.
Kreeg enorm veel pijn in mijn onderrug en onderaan mijn buik, harde buik, maar was veel pijnlijker dan gewoonlijk, dus ik wist niet goed wat ik moest doen.
Dan maar in bad gegaan en toen is het stilletjesaan afgezwakt.
Sindsdien niks meer gevoeld. We zien wel e !
Herkent iemand dit misschien?

Liefs van ons
...

Hoiiiiiiiiii

Ja inderdaad, je kunt het maar het beste vanuit gaan, dat het toch langer gaat duren dan je zelf denkt... ik bedoel dan, dat de baby komt. Trouwens over harde buiken gesproken... wat is dat... hahaha... ik heb wel is een hardere buik, maar het is niet zo van, goh heey... dat valt op... nee. Iedereen om mij heen heeft zo giga veel last van harde buiken, misschien merk ik het wel niet ofzo. Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest, voor een echo, om te kijken waarom de baby nog niet is ingedaald. Hij zei dat het erger kon, we moeten afwachten, misschien dat de baby vlak voor de bevalling wel gaat indalen. En daarna zei hij, ik wil nog even inwendig onderzoek doen. Ik dacht o jeej...
Hij zei... het kan even pijn doen, maar het moet nu eenmaal even. Inderdaad, prettig was anders, maar het was prima te doen. En nu vroegen mijn moeder en ik ons later af... waarom dat inwendig onderzoek? Of zou hij mij wat gestript hebben... Het was een enorm branderig gevoel toen hij dat inwendig onderzoek deed, en hij zei dat ik vandaag wat bloeddruppeltjes kon verliezen (omdat i dat onderzoek had gedaan zegmaar)... iemand ervaring?

Ben benieuwd...  

Liefs José 37 weken 3 dagen zwanger  

Terug
Bovenaan