Gemengde gevoelens

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik heb afgelopen week ontdekt dat ik voor de eerste keer zwanger ben. Ik zit nu inmiddels op 5 weken.</p><p>Aan de ene kant ben ik ontzettend blij en verheug ik mij enorm op de zwangerschap en ons kindje, maar aan de andere kant ben ik ook een beetje bang en gaat er van alles door mijn hoofd (vooral snachts). Vragen zoals: "kan ik de verantwoordelijkheid wel aan?" En "zal ik een goede moeder zijn?" Spoken dan door mijn hoofd. </p><p>Herkent iemand dit die mij gerust kan stellen? </p><p> </p><p>Veel liefs X</p>

Ik ben nu 34 weken zwanger van ons eerste kindje. En denk hier ook vaak aan.. maar dat is ook niet gek want het is iets totaal nieuws in je leven! Maar vetrouw op jezelf. Als de kleine er straks 1maal is komt je moeder instinct vanzelf maar boven hihi ik zie het aan me schoonzus..  zei zegt ook het gaat gewoon vanzelf opgeven moment. En ja snachts word het vast af en toe pittig maar het is het voor mij dubbel en dwars waard. 

Btw ... ook de hormonen kunnen je af en toe gek maken in je hoofd! 
Geniet van je zwangerschap, liefs x

Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap! 
Het overkomt denk ik iedereen. Bij de eerste gehad en nu ook twijfels bij me tweede zwangerschap. Natuurlijk komt alles goed. Hormoontjes maken je soms gek en gestoord. 

Hey, 
Ik ben nu 35+1 en dit gaat zeker ook door me hoofd heen, hoe dichterbij de bevalling komt hoe meer ik me druk maak erover. Probeer het ook van me af te glijden en denken dat het wel vanzelf komt maar het feit dat ik zo een kleintje hebt maakt me toch nervous. 
Is normaal want het is niet niks, zo'n wonder.

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik snap dat het soms allemaal even teveel is. Zijn ook hormonen zoals gezegd werd maar ook het niet weten hoe en wat straks. Eng he..maar zelfs ik heb het nog en ik ben nu zwanger van de 3e. Zal altijd blijven dat spannende gevoel..komt allemaal goed! 
Geniet van je zwangerschap. 
Wanneer ben je uitgerekend Trouwens? Ik 11januari volgens mij schelen we niet veel he haha
Xx

Ik snap dat het soms allemaal even teveel is. Zijn ook hormonen zoals gezegd werd maar ook het niet weten hoe en wat straks. Eng he..maar zelfs ik heb het nog en ik ben nu zwanger van de 3e. Zal altijd blijven dat spannende gevoel..komt allemaal goed! 
Wanneer ben je uitgerekend Trouwens? Ik 11januari volgens mij schelen we niet veel he haha
Xx

Xx

Ik ben ook met pozen wel heel onzeker of ik het allemaal aankan, maar als ik die echo's dan weer zie ben ik ook weer zo ontzettend trots dat dat ons kleine mensje is, dat wij dat gemaakt hebben.. En dan kan ik alleen nog maar denken: we zullen fouten maken, en het soms allemaal niet weten, maar dat we ons best doen en van je zullen houden is duidelijk. En dat is denk ik heel belangrijk.. 

Terug
Bovenaan