Gemengde gevoelens

Hoi dames hoe gaat het ermee.
Iedereen geniet lekker op zn eigen manier van de zwangerschap.
Bij ons is t ff nog anders,we zitten nog met gemengde gevoelens,we moeten nog een onderzoek afwachten,waar we dan meer van komen te weten of alles verder wel goed is met de kleine.Soms voel ik me zwanger maar soms ook niet,dan vraag ik me af of alles daar in mn buikje wel goed is.Van de week programma op tv gezien waar r over baby;s ging en daar had ik al traantjes in mn ogen,met de gedachte zal t bij ons dan ook zo wezen.Van binnen hoop ik t natuurlijk wel.maar t onderzoek geeft ons t antwoord..We hadden t zwanger zijn een beetje anders verwacht,ben zelf wel blij dat t verder in t begin wel ging kwa misselijkheid.Dus nu maar ff wachten tot de dag dat we de onderzoek hebben,maar dan zijn we dr nog niet,dan zit dr nog een wacht tijd van een weekje of misschien meer...
 
lief wondertje
weet niet goed hoe ik het zeggen moet, je schrijft zo vanuit je gevoel dat ik het soms niet helemaal snap. welk onderzoek? hoe ver ben je ook alweer? waarom ben je zo bang dat het niet goed zit?

Dat je goed onzeker bent en alles heel spannend is snap ik zeer zeker, dat is heel duidelijk en ik hoop dat je snel de uitslag hebt

en ik hoop dat je niet boos bent om mijn reactie :)
 
lief wondertje
weet niet goed hoe ik het zeggen moet, je schrijft zo vanuit je gevoel dat ik het soms niet helemaal snap. welk onderzoek? hoe ver ben je ook alweer? waarom ben je zo bang dat het niet goed zit?

Dat je goed onzeker bent en alles heel spannend is snap ik zeer zeker, dat is heel duidelijk en ik hoop dat je snel de uitslag hebt

en ik hoop dat je niet boos bent om mijn reactie :)
 
sweetwicca ik weet zelf ni of jij de andere berichtjes van me hebt gelezen,maar t gaat om een vruchtwatenonderzoek.ook wel punctie.hoe zo zou ik boos wezen dan,ik weet zelf niet wat een ander hier nu wel of niet van een ander leest.snap je,dus ieder heeft zn eigen verhaal om ergens op te reageren.
 
Hey lief wondertje!

Ik vind het erg om te horen dat je er toch wel doorheen zit een beetje....

Kop op meid... ik weet wat de uitslagen waren met de nekplooimeting.... Denk aan al die gezonde kindjes... leg bijvoorbeeld het aantal een voor je in bestek-vorm ofzow... zul je zien dat het toch wel veel bestekjes zijn die 'gezond ' zijn.

Ik begrijp heel erg goed dat je er doorheen zit, maar in dit soort situaties mag je niet van het slechtste uitgaan! (lekker makkelijk gezegd natuurlijk)...

We leven met je mee, en hopen op het beste!
Wanneer heb je de punctie?

liefs
 
Lief wondertje,

Die uitslagen zijn 1 op 200 die dus daadwerkelijk die pech hebben om een ongelukkig kindje te krijgen.
Die overige 199 zijn dus voor niets weken van slag af.
Probeer positief te zijn en geef toe aan je gevoel.
Mijn test was ook negatief en hebben ook weken spanning gehad.
Maar uiteindelijk ook niets negatiefs.
Weet je wat de nekplooi is? als die boven de 3 zit kan het niet goed zijn.
maar voorkomender is het dat het aan het bloed ligt en de echoscopiste zei dat het dan meestal loos alarm is.

sterkte
 
Terug
Bovenaan