Gemengde gevoelens

Lief wondertje,

Die uitslagen zijn 1 op 200 die dus daadwerkelijk die pech hebben om een ongelukkig kindje te krijgen.
Die overige 199 zijn dus voor niets weken van slag af.
Probeer positief te zijn en geef toe aan je gevoel.
Mijn test was ook negatief en hebben ook weken spanning gehad.
Maar uiteindelijk ook niets negatiefs.
Weet je wat de nekplooi is? als die boven de 3 zit kan het niet goed zijn.
maar voorkomender is het dat het aan het bloed ligt en de echoscopiste zei dat het dan meestal loos alarm is.

sterkte
 
hoi lief wondertje

ik heb wat terug gelezen en had idd je vorige items gelezen, alleen zoveel te lezen en zoveel aan de hand dat ik het vergeten was. ik onthoud dingen zo slecht laatste tijd

is idd schrikken als je test niet goed is, en nu ook nog wachten op de volgende test en dan wachten op uitslag, lijkt mij zo zenuwslopend. Maar probeer te genieten, je bent wel zwanger, kleine gaat verder goed mee. meer kun je niet doen.

bij ons geen test laten doen, 20 weken echo was goed en nu zie je 20 weken de kleine niet, dat vind ik al verschrikkelijk moeilijk, wil het liefst elke dag even kijken of het goed gaat en hoe groot ze is. Laat staan als je ook nog eens moet wachten op testen.

Sterkte

 
hoi lief wondertje

ik heb wat terug gelezen en had idd je vorige items gelezen, alleen zoveel te lezen en zoveel aan de hand dat ik het vergeten was. ik onthoud dingen zo slecht laatste tijd

is idd schrikken als je test niet goed is, en nu ook nog wachten op de volgende test en dan wachten op uitslag, lijkt mij zo zenuwslopend. Maar probeer te genieten, je bent wel zwanger, kleine gaat verder goed mee. meer kun je niet doen.

bij ons geen test laten doen, 20 weken echo was goed en nu zie je 20 weken de kleine niet, dat vind ik al verschrikkelijk moeilijk, wil het liefst elke dag even kijken of het goed gaat en hoe groot ze is. Laat staan als je ook nog eens moet wachten op testen.

Sterkte

 
Hoi mama,was de uitslag bij ons ook maar 1 op 200 dan had ik dr anders mee gezeten dan nu,want men heeft ons gezegd dat t 1 op 49 is,dus t was ff echt schikken.En over twee weekjes hebben we t onderzoek,maar dan zijn we dr nog niet dan ja nog wachten op de uitslag.ik weet niet of je t ook nu leest heppy dan weet je t ook wanneer we t onderzoek hebben.
Soms voel ik me goed maar soms ook wel weer niet.Echt apart zo,maarja t beste van maken,ik laat me zeker niet hangen,denk ook aan de kleine.
Ons lief wondertje.
Groetjes en liefs
 
Lief wondertje,

Bij mij was het 1:20 en a;s je onder de 200 scoort t daarboven testen ze niet.

Maar er zijn dus ook vrouwen die 201 of 400 scoren en dus geen onderzoek krijgen maar wel een kindje met afwijkingen krijgen.
Je weet straks dat het goed zit en dat is ook heel wat waard.
Als je er verder op google kijkt kun je er ook 1 vinden die had 1 op 2 en ook niets aan de hand.
Vind het rot voor je het zo zenuwslopende tijd.
En (dat was ik) je bent zeker heel bang om het kindje te voelen?
Maar hoe oud ben je? je kan ook als je te jong bent negatief geven door je hormonen.
Die combinatietest geeft veel vrouwen onder de 30 een verkeerde uitslag.
Het is pas een paar jaar dus zeker niet een waterdichte test.
Probeer leuke dingen te doen en afleiding te zoeken.
En als je het som zat bent mag je dat ook aan je naaste omgeving laten blijken,
Je bent maar een mens hoor:)
 
Lief wondertje,

Bij mij was het 1:20 en a;s je onder de 200 scoort t daarboven testen ze niet.

Maar er zijn dus ook vrouwen die 201 of 400 scoren en dus geen onderzoek krijgen maar wel een kindje met afwijkingen krijgen.
Je weet straks dat het goed zit en dat is ook heel wat waard.
Als je er verder op google kijkt kun je er ook 1 vinden die had 1 op 2 en ook niets aan de hand.
Vind het rot voor je het zo zenuwslopende tijd.
En (dat was ik) je bent zeker heel bang om het kindje te voelen?
Maar hoe oud ben je? je kan ook als je te jong bent negatief geven door je hormonen.
Die combinatietest geeft veel vrouwen onder de 30 een verkeerde uitslag.
Het is pas een paar jaar dus zeker niet een waterdichte test.
Probeer leuke dingen te doen en afleiding te zoeken.
En als je het som zat bent mag je dat ook aan je naaste omgeving laten blijken,
Je bent maar een mens hoor:)
 
Terug
Bovenaan