gemengde gevoelens

Ben hartstikke blij met de zwangerschap en zou dolgraag meerdere kindjes willen als het ons gegeven word.
Maar nu ik verplicht thuis zit omdat ik teveel last heb van mijn rug: Mijn vriend moest me vanmorgen zelfs helpen om mijn broek uit te doen... heb ik echt zoiets van het blijft er maar bij 1tje...
Niet leuk die gemengde gevoelens want als ik dan weer die kleine voel schoppen/boxen/ bewegen heb ik echt weer dat gevoel van ik ben in de 7de hemel :D

Oh meid, ik herken dat wel, baal ook zooooooo erg dat ik niet op een roze wolk zweef en lekker kan shoppen en andere dingen kan doen....had een zwangerschap me ook zooooo anders voorgesteld!

Ik denk nu ook dit doe ik 1 keer en dan is t klaar...maar ja, wat ik nu zeg hoeft volgend jaar niet nog steeds mijn gevoel te zijn...haha

Tis gewoon niet leuk als je ernstige kwaaltjes hebt,het belemmert je in alles en dus ook in je blije gevoelens..

Maar meid, we weten waar we het voor doen!!!

ik snap je wel....
ik ben bijna 20 wkn ziek der van geweest. en nu voel ik me beter begint volgens mij me bekken zeer te doen. ik vind zwanger zijn leuk. maar het valt me af en toe ook best wel zwaar. maar goed we zitten over de helft en voor je weet is het er!

rustig aan

Ik snap je helemaal!! Bij nummer 1 was ik de hele tijd moe, bij nummer 2 misselijk en na 20 weken alleen maar maagzuur en bij deze een fikse (winter)depressie door de hormonen.

Maar het is eerlijk gezecht ook zo weer vergeten. Vandaar nummer 3 ;-) (Wel de laatste trouwens)

Maar inderdaad, die bewegingen doen je altijd weer een beetje lachen.

Liefs Wendy
23w, 4d

Tijdens de bevalling weet je heel zeker, dit maar 1 keer. Tot ze op je buik liggen en 2 dagen later je denkt "waarom wilde ik dit niet meer?" Je geest haalt hele leuke trucjes met je uit om toch overstag te gaan hoor hahahaah. En als je dan weer zwanger bent, denk je weer "ow ja het was niet allemaal leuk" ahahahahah.

hoi

ik had het ook bij mijn eerste zwangerschap zat ik met 16 weken al thuis i.v.m met hele erge rugklachten.

en nu ben ik 22 weken en ik voel mijn rug heel af en toe dus de tweede zwangerschap kan weer heel anders zijn is mijn evaring nu

maar geniet maar wel lekker van de bewegingen in je buik

Wat heerlijk om te lezen dat er zoveel mensen niet op een roze wolk zitten! Soms krijg ik het idee dat het bijna een schande is dat ik niet zit te stralen en te genieten. Wat betreft een volgende zwangerschap: NOOIT MEER! Ik wist dit bij de vorige al, maar wilde geen enigst kins op de wereld zetten. Vandaar dat ik nu weer zwanger ben. Maar hierna echt niet meer. Die bevalling viel wel mee, maar dat zwanger zijn vind ik gewoon zwaar. Twee is echt genoeg. Gelukkig dat het schoppen nog zo leuk is, daar kan ik van genieten. De glimlach van mijn dochter doet overigens ook wonderen, ongelooflijk hoeveel je van zo'n kind kan houden.

Helemaal herkenbaar! Ik zei bij mijn dochter ook, dit doe ik nooit meer. natuurlijk is het bewegen in je buik leuk, maar de slapeloosheid, de rugpijn, het misselijk zijn en weet ik veel wat nog meer is niet leuk..

Nu is bij mij de rugpijn ook extreem ingeslagen en mijn werkgever vind het onzin om minder te gaan werken.. Dit kan me zelfs mijn plekje in het bedrijf gaan kosten (mag niet maar bewijs maar eens dat hij dat doet vanwege de zwangerschap) Ben bang dat ik ook binnenkort volledig thuis zit.. Voor mij wel fijn, want mijn dochter van 14 maanden doet me al genoeg pijn aan mijn rug, laat staan het werken erbij..

Terug
Bovenaan