gemengde gevoelens

kan me helemaal voorstellen wat je beodelt, rugpijn is ook echt kl@#%te, maar ik denk als je kindje eenmaal is geboren en je van die lieve glimlachjes krijgt en alles wat die kleintjes kunnen doen om je aan het stralen te maken. je vanzelf weer overstag gaat. maar voor nu, probeer een beetje te genieten en doe het lekker rustig aan, heb je straks als je kleintje er is geen tijd meer voor!!!
ook ik zit thuis met rugpijn, en ook voor de harde buiken. en het is echt niet fijn. maar het is nu eenmaal zo. probeer je rust erin te vinden stress is niet goed voor jou en je kindje!!! maar je kunt wel fijn je hartje hier luchten!!!
zet hem op he je bent nu al zover!!! je kunt het!!!!
Xx

Gelukkig ben ik niet de enige met de gemengde gevoelens. Doet me toch eigenlijk best wel goed :)
Mijn vriend heeft vandaag gehoord dat hij mag blijven op zijn werk dmv een contract verlenging dat is een Goed teken maar hij heeft er zelf nog zijn twijfels bij omdat de sfeer sinds er een nieuwe baas is gekomen is verziekt.
2 voordelen als hij stopt: zijn uitkering van de luchtmacht waar hij tot vorig jaar zomer werkte levert meer op dan zijn huidige salaris in de winkel...
En heeft ie net als ik een periode om samen met de kleine door te brengen zonder dat hij naar zijn werk hoeft hahaha

Terug
Bovenaan