Gemiste kans????

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Wou toch even wat kwijt.

We hebben onze klusweek er weer op zitten, ga met goede moed op het wachtbankje zitten.

Nu zal mijn nod 17-8 zijn en keek nu op babybrabbel om te kijken of ik op de goede dagen geklust heb

Nu gaf de test aan dat ik 3-8 ook vruchtbaar was, is mijn ovulatie-dag. kreeg het helemaal heet want toen hebben we dus niet geklust, hellpppp!!!

Wel hebben we de 3 dagen ervoor geklust dus weet ook dat ik op mijn vruchtbaarste dagen heb geklust maar zet me nu toch even aan het twijfelen.

Nu schrok ik ook van mezelf over iets heel anders: 2 collega's gaven op het werk aan dat ze zwanger zijn en ik was me toch een potje jaloers en kon wel huilen dat het bij mij nog niet zo is.
Is dit niet te erg of zijn er meer meiden die zo denken?

Sorry voor het lange berichtje en ga vol goede hoop wachten of er een wondertje in mijn buik gaat groeien.
Het is zooooooo welkom!!!!!

Hopelijk een aanstaande mamma, lollifantje

Hey,

ik kijk ook zo af en toe op het internet voor de vrchtbare dagen te achterhalen, en is het niet zo dat de dag na je eisprong, dat dat ook nog een vruchtbare dag is? Ik denk van wel. Of heb ik het dan zo verkeer gelezen?
Maar ik denk niet dat het een 'gemiste kans' is zoals je beschrijft. Je hebt de dagen er voor al geklust en zaadcellen blijven toch een tijdje leven. En anders moet je er vandaag nog eens serieus invliegen .
Ik zal in ieder geval samen met jou afwachten. Mijn eisprong is vandaag, dus daarna kan het wachten weer   beginnen, iets waar ik een hekel aan heb, maar ja het kan niet anders. Ik duim in ieder geval heel hard voor je!
Dikke zoen
Alysse

dank je wel voor je reactie,
weet zelf ook wel dat het geen ernst is als je het 1 dag niet hebt gedaan maar ben er zo mee bezig dat ik in alles een gemiste kans zie, erg he, begin een echte paria te worden!!!!!!

de dag na de ovulatie ben je niet meer vruchtbaar, dat weet ik wel, het is nu zo erg dat ik net mijn man heb ge sms't dat we vanavond nog een keer moeten, heb een avonddienst dus ben pas rond 0.30 thuis, wordt gek van mezelf maar dan weet ik dat we echt ons best hebben gedaan.

Ben ik de enige die er zo mee bezig is of zij er ook andere?

hier nog zo n mallotje ondanks dat we het wel leuk houden had ik dit gevoel ook en diep van binnen wil ik eigenlijk helemaal niet zo verplicht aan de klus
moet wel eerlijk zeggen dat mijn kluszin wel veel heviger is tijdens eisprong en ff daarvoor je weet natuurlijk waar je het voor doet en dat stimuleert nog eens extra maar vind het anderzijds wel vreselijk moeilijk dat als mijn manneke in die periode ff niet zo n zin heeft ik me er vrij moeilijk bij neer kan leggen
als mijn man het merkt vind hij weer meteen dat ik er te veel mee bezig ben
pfffffffff lastig he
liefs tamaar

Hee Lollifantje,

Niet getreurd, hier zit nog zo'n geobserdeerde mama-wannabe! Ben er ook dag en nacht mee bezig, word bijna gek van mezelf.

Maar dat je op BB zag dat woensdag je ovu was, betekent niet dat dit in het echt ook zo is. Ik dacht nl ook al maanden dat klussen na dag 14 (vd 28) geen zin meer had (en dat deden we dan eigenlijk ook niet meer). Sinds vorige maand weet ik dat ik mijn eisprong op dag 18 of 19 heb (dmv ovu-testen en tempen). Dus ik zou gewoon vanavond nog een poging wagen als ik jou was hoor!

Ik heb hier al meer gelezen dat er vrouwen zijn die hun eisprong zo'n 11 à 12 dagen voor hun menstruatie hebben, dus dat schijnt heel gewoon te zijn. Ik zit nu op dag 18 en mijn temp is nog niet omhoog, dus ik heb of gisteren of vandaag mijn ovu (of misschien nog later). We hebben afgelopen week 3 keer geklust, en morgen gaan we er nog een keer lekker tegenaan , dus alle kansen benut denk ik dan maar!!

En dan te bedenken dat ik in de andere maanden vanaf dag 14 nix meer deed!! Nogal logisch dat ik toen niet zwanger werd! Maar deze ronde moeten we ook nog maar afwachten of dat het raak is, je weet natuurlijk maar nooit.

Nou, hopelijk heb ik je wat gerust kunnen stellen en bespring je mannetje vanacht maar lekker .

Succes,

Tammy (ronde 7, 1e kindje, nod 16 aug)

Hoi,

Wij gaan voor de tweede en ik merk dat ik er nu meer 'geobsedeerd' door ben dan  bij de eerste. Elk krampje e.d. zie ik als teken van. We hebben deze maand voor het eerst gericht geklust en ben erg benieuwd of het is gelukt. Je bent zeker niet de enige die er zo mee bezig is. Mijn NOD is 16 augustus en gisteren heb ik wat roze afscheiding gehad. Geen idee wat het is, misschien een goed teken?

Ik ben er de hele dag mee bezig. En ik kan me ook goed voorstellen dat je dit ziet als een gemiste kans. Je kan alleen maar afwachten tot je NOD. Mocht je dan niet zwanger zijn; wat is een extra maand op een mensenleven? Zo slaan wij er ons ook iedere keer doorheen!

Suc6 Debra ronde 4

Hoi, ik heb weleens gelezen bij de kalendermethode dat je er ook al rekening mee moet houden dat je de twee dagen na je ovulatie nog vruchtbaar bent. En inderdaad, wat hier boven wordt gezegd, je ovulatie kan natuurlijk ook best eens een maandje een dagje eerder of later zijn. Dus gewoon verder klussen! Ik heb trouwens ook wel vaak gehoord dat het juist beter is omniet iedere dag, maar juist om de dag te klussen (dan zou de kwaliteit van het zaad beter zijn en  dan hebben de zaadjes die zeg maar onderweg zijn iets langer de tijd, voordat ze verjaagd worden door de nieuwe zaadjes).

Ik kan me ook goed voorstellen dat je er moiete mee hebt toen je hoorde van die collega ´s. Hoewel ik het iedereen heel erg gun, denk je toch iedere keer weer, waarom zij wel en ik niet, een hele logische reactie hoor en niets om je schuldig over te voelen!

Groeten,
Ank

quote: tamaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2006 13:52:00'));

moet wel eerlijk zeggen dat mijn kluszin wel veel heviger is tijdens eisprong en ff daarvoor je weet natuurlijk waar je het voor doet en dat stimuleert nog eens extra maar vind het anderzijds wel vreselijk moeilijk dat als mijn manneke in die periode ff niet zo n zin heeft ik me er vrij moeilijk bij neer kan leggen
als mijn man het merkt vind hij weer meteen dat ik er te veel mee bezig ben

Hey Tamaar!

Ik heb hetzelfde, tijdens/rondom mijn ovu wil ik ook graag en veel klussen! Maar mijn man had er afgelopen periode niet zo'n zin in, dus ik hoop maar dat mijn ovu niet precies 14 dagen voor mijn NOD is...

Voor jou is 16 augustus ook DE datum? Dat je niet ongi gaat worden? Spannend hoor, dan zitten we met z'n 2-tjes op het wachtbankje... Zullen we eens zien wie het eerst gaat testen! Ik wil proberen zo lang mogelijk uit te stellen. Vorige maand heb ik zelfs tot 2 keer toe getest omdat ik de 1e (nega) niet kon geloven. Alles aan me voelde zwanger... Maar nee dus! Na 35 dagen gewoon ongi.

Zullen we maar afspreken dat we hartstikke zwanger zijn 16 augustus?!

Liefs,
Marian

Terug
Bovenaan