Gemiste kans????

hoi marian en tamaar!!!!!

Nou gemiste kans? hebben gisteren nacht nog goed geklust, dus zie het niet meer als gemiste kans, de zaadjes moeten gewoon hun best doen en als je na je ovulatie ook nog zwanger kan worden ben ik voor alles gedekt, letterlijk en figuurlijk.

Mijn nod is 17-8 dus zo rond jullie data, kunnen we allemaal nagelbijtn.

Heb eigenlijk alle rondes geen testen gedaan dus kom denk ik nu ook niet zo in de verleiding om te testen.

Weet iemand eigenlijk wanneer je iets kan voelen?

Heb vandaag zo'n pijn onder in mijn buik, zo bij het schaambeen, denk ik veeeeeeeeellllll te vroeg om iets te vermoeden.   dus we gaan weer wachten, wachten, wachten.

Heb niet zo'n moeite met wachten deze keer, hebben echt alle dagen geklust die we zouden moeten klussen dus aan ons ligt het niet!!!!!!!

Dikke kus, hopelijk een aanstaande mamma lollifantje

hoi marian01 en lollifantje ik heb iets eerder als jullie mijn nod
die van mij is 12 augustus duimen jullie voor me
ik heb nog geen klachten vind het erg spannend maar denk de hele tijd al dat het niks is
aan het klussen kan het niet gelegen hebben op dat gebied hebben we n topmaand gehad hihihi
veel spontane buien , effe als toelichting wij hebben een airco op de slaapkamer en dat was toch wel even heeeeeeeeel erg fijn met die hitten van anderhalve week terug
ik duim voor jullie mee en blijf lezen vertel jullie klachtjes als jullie die hebben ook ff ben ik altijd erg nieuwsgierig naaar
tot snel liefs tamaar

Hoi Lollifantje,
Ik had afgelopen do dag mijn nod en teste gisteravond positief..
helemaal gelukkig dus..
Voelde mijn klachtjes al vorige week zondag. Was draaierig, en beetje weinig eetlust. En zat op mijn werk te gapen..moe dus.Toen begonnen we al te denken van..zou het?? 28 dg cyclus..
Het kan dus best dat je iets voelt..
Dit is mijn derde zwangerschap, en ik kan me het niet meer herinneren van de vorige keren...
Hoop op positief nieuws voor jou.
Groet R

Terug
Bovenaan