genant... geen sexgevoel

Heej do,

dankjewel voor je verhaal, ben heel blij dit te lezen dat ik niet de enige ben, maar
wat vervelend dat het echt pijn doet bij jouw, daar ik heb ik dan niet zoveel last van. maar dat lijkt me helemaal rot.
het is misschien helemaal niets hor, maar je heb van weleda olie om je onderkantje mee te masseren (als je dat ziet zitten hor) en die maakt je velletje/ weefsel wat soepeler, misschien dat de pijn dan minder word omdat het weefsel soepeler word?
Ik weet het niet, maar je zou het kunnen proberen, nee heb je en ja kan je krijgen....?

Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest en heb mn verhaaltje gedaan, zij (heel blij dat het geen hij was) heeft gekeken en waarschijnlijk is er een zenuw doorgescheurd en daar kunnen ze dus niets aan doen, want zenuwen kunnen ze niet herstellen.
Nu heb ik wel een verwijzing gekregen voor de sexuologe zij gaat kijken of er nog tips en trucs zijn waardoor ik wel wat meer kan voelen beneden.
Zij gaf aan dat je het beste met zijn 2en kon komen maar ben bang dat mn man dat helemaal niet ziet zitten aangezien hij hier al niet mee naar toe wilde, ben dus heel benieuwd...

liefs marina

Hoi Marina,

Ik herken jouw verhaal (gelukkig) niet. Wil je wel sterkte wensen met je afspraak bij de seksuoloog. Hopelijk heb je er wat aan!

Wat ik alleen echt niet begrijp, is dat je vriend hier helemaal niet aan mee wil werken. Kan daar best wel boos om worden. Wat iemand hier eerder al zei: je hebt samen een relatie, wordt samen zwanger, wordt samen ouders, en dan is dit ineens niet meer samen? Interesseert het hem dan niet dat jij geen lol meer beleeft aan seks? Nou, dat is dan snel geregeld: dan hij ook geen lol meer. Kom nou. Ik zou hem nog maar eens even onder zijn neus wrijven dat dit niet alleen jouw probleem is, maar ook de zijne. En dat jullie daar samen aan moeten gaan werken.

Ik hoor hier een paar mensen zeggen: tsja, het is een man en die wil ook wat. Maar vrouwen toch ook???

Hoop niet dat ik je nu kwets, het is je partner en je houdt van hem. Maar toch blijf ik van mening dat ik het niet vind kunnen dat hij je alles in je eentje laat doorlopen.

Succes verder!

Hoi Marina,

Ik herken jouw verhaal (gelukkig) niet. Wil je wel sterkte wensen met je afspraak bij de seksuoloog. Hopelijk heb je er wat aan!

Wat ik alleen echt niet begrijp, is dat je vriend hier helemaal niet aan mee wil werken. Kan daar best wel boos om worden. Wat iemand hier eerder al zei: je hebt samen een relatie, wordt samen zwanger, wordt samen ouders, en dan is dit ineens niet meer samen? Interesseert het hem dan niet dat jij geen lol meer beleeft aan seks? Nou, dat is dan snel geregeld: dan hij ook geen lol meer. Kom nou. Ik zou hem nog maar eens even onder zijn neus wrijven dat dit niet alleen jouw probleem is, maar ook de zijne. En dat jullie daar samen aan moeten gaan werken.

Ik hoor hier een paar mensen zeggen: tsja, het is een man en die wil ook wat. Maar vrouwen toch ook???

Hoop niet dat ik je nu kwets, het is je partner en je houdt van hem. Maar toch blijf ik van mening dat ik het niet vind kunnen dat hij je alles in je eentje laat doorlopen.

Succes verder!

Hoi Marina,

Wat naar voor je dat het zo gevoelloos is als je vrijt.
Ik heb daar (gelukkig) geen last van, maar ik kan me goed vooorstellen dat het niet prettig is (op zijn zachtst gezegd).
En over je man: wat een ...!
Samen alles beleven en nu ineens niet meer: dan zou ik zeggen: dan geen sex!
Knuffelen is dan wel goed, maar dan moet hij ook maar voelen.
Wel de lusten, niet de lasten???

Ik wens je veel succes en sterkte bij de sexuoloog en hoop dat je snel meer kunt voelen, want vrijen doe je niet voor jan met de korte achternaam.

@Do: pijn bij het vrijen kan voorkomen na je bevalling, maar zoals jij het omschrijft is niet goed hoor.
Je kunt inderdaad proberen om van Weleda de perineumolie te gebruiken om het weefsel soepeler te maken, maar ik zou als ik jou was een afspraak maken bij de huisarts voor een verwijzing naar de gyneacoloog.
Ik ben zelf ook ingeknipt bij de bevalling van Isabelle en heb toen op advies van de verloskundige nadat het litteken niet meer zo gevoelig was met deze olie gesmeerd en heb er nu vrijwel geen last meer van (alleen nog bij bepaalde standjes, maar dan wisselen we gewoon weer ;-) )

Suces meiden en laat even weten hoe en wat.

Liefs Monica

Wat vervelend voor jou zeg. Ik hoop dat je wat goede tips etc kan krijgen. Hopelijk gaat je man mee, want je hebt hem toch echt wel nodig voor de stuen hè.
Succes!

Hij heeft gezegd nu dat hij gelukkig wel mee gaat naar de seksuologe.
Daar ben ik dan best blij om.
We hebben dan ook wel mot gehad jah over het feit dat hij vandaag niet mee ging want ik denk er net zo over als jullie.
Hij belde wel gelijk vanuit zijn werk toen ik thuis was hoe het was gegaan en wat er verder ging gebeuren.
Dus vertelt van de seksuologe en dus gaat hij vrij vragen voor die maandagmiddag.
Ben benieuwd.

en Zarah je kwetst me niet hor, je kan altijd alles eerlijk opschrijven wat je vind toch?

liefs marina

Wat goed dat je gegaan bent!!!! Maar wat vervelend dat het gaat om een zenuw. Fijn dat je man nu wel mee gaat. Jij hebt je ook al over heel wat heen gezet!

Hoi Marina,
Wat fijn dat hij besloten heeft wel mee te gaan naar de seksuologe. Als hij weer moeilijk begint te doen, laat je hem dit topic maar even lezen. Misschien wordt het hem dan wat duidelijker. ;-)

En ben blij dat je mijn berichtje niet verkeerd hebt opgevat. Dat is altijd best lastig, op een forum.. Soms leest iemand het heel anders dan de schrijver het bedoeld heeft.

Sterkte verder!

Terug
Bovenaan