genant maar heel vervelend probleem

Herkenbaar.. ik smeer nu met sperti en heb toch wel het idee dat het helpt. Ze zijn nog niet weg, maar ze jeuken ook niet meer. Ik blijf het dus nog ff proberen. Succes met dat andere middeltje. Ben benieuwd!

Ik heb ook bij alle drie de zwangerschappen aambeien gehad. Ik kreeg ook curanol tabletten. de zalf heb ik maar gelaten, dat vond ik zo'n smerig gevoel tussen m'n billen. Bij de eerste had ik ook zetpillen van curanol, maar die kan ik nu ook niet meer vinden. Ik heb er veel baat bij gehad.
Ben nu bij de derde wel een beetje bang voor het persen!!!!!!Dat moet ook daarheen. Bij de eerste hield de vk de uitstulping een beetje tegen tijdens het persen. Ook een vreemde gewaarwording, alsof ze de baby terug wilde duwen.
Succes met je kwaal. En straks je bevalling.

Ik breek even in vanaf juli.. Ik had ook op advies van de vk curanol tabletten en zalf gehaald na de bevalling van de eerste. Het helpt geweldig! Gewoon veel zalf op een gaasje smeren en die ertegen aan 'plakken' niet te zuinig mee zijn hoor! Het hielp hier zoooo goed dat ik de zalf nu weer gebruik (heb het helaas weer, en ook een hele tros, wat een pijn!!) weet alleen niet of je de tabletjes ook mag gebruiken tijdens de zwangerschap..?

Succes en sterkte!

Ik ben ook eigenlijk van het juli forum maar heb miss nog een tip?
Ik heb er zelf gelukkig nog nooit last van gehad maar een vriendin kreeg ze tijdens de bevalling. Zij heeft toen de tip gekregen om er neusspray op te spuiten.
Dat heeft haar heel goed geholpen, maar nogmaals ik kan zelf niet uit ervaring spreken...
Heel veel succes, lijkt me ontzettend naar...

Liefs ilona

Ik vandaag 36 weken en heb er ook last van! Ik heb gister een recept bij de apotheek gehaald gewoon dokters assistente gebeld en was geen probleem! Ik heb ook nog eens een vaginale schimmel infectie dus gaat lekker hier beneden!!! Die oma onderbroeken voor ma de bevalling heb ik nual uit de jaar gehaald haha heel sexy ;)

Heb van de gyn de vaseline gekregen en het verlicht gelukkig wel iets. De tabletjes mogen in de zwangerschap gebruikt worden, maar het is wachten tot de bestelling binnen komt en ik verwacht dat helaas niet meer voor het weekend. mocht het nog erger worden, worden ze door een chirurg nog voor de bevalling weggehaald. Zodra er een bloedprop ontstaat, wordt ik ook gelijk geholpen. (hij was al aan het bellen om het eventueel vandaag nog te laten doen, maar helaas vond hij het nog wel redelijk terug te duwen) Dat laatste heeft hij mij geadviseerd om een aantal keer per dag te doen. Het gaf even verlichting, maar het kwam daarna wel dubbel zo hard terug. Dus dat is geen optie voor mij. Voor de rest weinig tillen en bukken. Makkelijker gezegd dan gedaan, met een dreumes die nog niet loopt en 11,7 kilo weegt.

Hier een februari mama, ik heb veel last van aambeien gehad na de bevalling en curanol helpt inderdaad heel goed ik had tabletten en een zalf hiermee verdwijnen ze ook, die andere zalfjes dat verdoofd meestal alleen maar.
Curanol kan je via internet bestellen

De ergste kwaal van allemaal! Vind ik. Had het twee maanden geleden ook heel erg, kon niet zitten, lopen, staan, hoesten, zo pijnlijk. Had het erover bij de verloskundige en die hadden niet echt een oplossing. Dus ben gewoon naar apotheek gegaan en kreeg daar (zonder recept) curanol pilletjes en zalf mee. Binnen een dag was de pijn weg en later ook de zwelling. Maar ik heb nu nog steeds wel wat uitstulpinkjes al dan niet meer pijnlijk nu. Gebruik de pilletjes nog steeds en de zalf af en toe als het weer pijnlijk wordt, want het voelt en ruikt nogal smerig.

Irritante kwaal dus. Maar geloof dat het met name hormonaal is, dus met een beetje geluk is het na de bevalling weer wat rustiger!
Veel succes allemaal!

Terug
Bovenaan