genant onderwerp

hoi dames,

ik heb nu echt bij de zwangerschap last van jeuk tussen de benen.
scheren helpt niet echt.
het is zelfs zo erg dat ik er snachts wakker van wordt.
ook heb ik veel last van afscheiding.
ik trek nu 2x per dag een schone katoenen slip aan, maar het blijft jeuken (en je ruikt het af en toe ook :-().
nu zie ik op tv een reclame langs komen over een middeltje dat helpt tegen de jeuk en afscheiding (volgens mij heet dat zoiets als gyno soft oid) echter op google kan er niks over terugvinden. maar mogen zwangeren dit ook gebruiken?
ik ben nu 32 weken zwanger.
alvast bedankt
 
Heb je niet toevallig een schimmel infectie?
Gewoon ff langs de huisarts gaan.
Dan weet je zeker dat je iets krijgt dat geen kwaad kan voor je zwangerschap en dan ben je heel snel van je klachten af. Ik heb dat vorig jaar ook een keer gehad. En alleen al aan de hand van mijn vertelde klachten kreeg ik medicijnen.
Dus je hoeft heus niet meteen met je benen wijd bij de huisarts hihihi.
Iets wat veel mensen toch tegen houdt met deze klachten naar de huisarts te gaan.
Succes
 
Dit klinkt als een klassieke schimmelinfectie!
Zou even de ha bellen en de klachten voor leggen anders zit je er van het weekend mee.
En mocht de ha dan toch willen kijken dan liever je eigen als 1 van de hap toch?
Wrs krijg je iets van een vaginale capsule en een zalfje en ben je er heel snel vanaf.
Ik spreek uit ervaring ;)
In mijn vorige zwangerschap heb ik het welgeteld 4x gehad.
Nu gelukkig alleen nog maar aan het begin.
Sucses ermee.............oja het is echt niet iets om je voor te schamen je bent er in een zwangerschap gewoon wat gevoeliger voor!

liefs louise
 
ik zal de ha zo even bellen.
het is bij mij zo dat ik het dan een tijdje heb. dan is het een paar dagen rustig en dan begint het weer. echt irri.
ik houd jullie op de hoogte
 
Ik zou ook zeggen een schimmelinfectie. Als je zwanger bent, ben je hier iets gevoeliger voor.
Je hebt zalf voor uitwendig gebruik. Maar de vaginale capsule is effectiever, na 1 tot 2 dagen heb je er al geen last meer van.
Succes
 
Het kan ook nog zo zijn dat je gewone tabletjes krijgt die je oraal moet innemen. Die heb ik ook gehad omdat ik alleen maar meer jeuk kreeg van die vaginale pil en hele nachten ervan wakker lag. Ook moest ik een zalf gebruiken en manlief ook haha.

Succes

xx
 
Terug
Bovenaan