genant onderwerp

ik ben dat middeltje van de reclame gaan gebruiken!! idd ws schimmelinfectie! de tabletten van de dorkter hielpen hier maar even, maar de multi gyn actigel heeft echt wonderen gedaan!! Je mag 't gewoon tijdens de zwangerschap gebruiken!! Ik gebruikte het eerst een week 5x daarna 2x per week, en was van alle ongemakken af!! Je wordt echt gek vande jeuk!!!
 
Multi gyn Actigel helpt ook enorm goed! Het is zeer verfrissend en prikkeld zelfs een beetje. Heerlijk als je zo'n jeuk hebt. Ik zou het echt proberen, zeker als je merkt dat de jeuk weer een beetje begint. Ik heb altijd een tube in huis. Bij de goede drogist te koop. Ligt bij het maandverband en lactacyd....

Ik zou wel even naar de huisarts gaan, zodat je ook zijn/haar middel kan gebruiken tegen de schimmel... na die tijd kun je Actigel gebruiken als je het nodig hebt of gewoon elke dag een keer ter voorkoming van!

Van jeuk wordt je echt helemaal gek! Vreselijk!
 
Je heb denk ik een schimmelinfectie, komt heel veel voor in de zwangerschap, heb je er al medicijnen voor gekregen? is binnen een dag weg.

Niks voor te schamen, ik heb het ook net gehad toevallig, wist even niet wat me overkwam maar nadat ik medicijnen gehad heb was het zo over.

Werd me wel afgeraden om zeep of lactacyd te gebruiken door de gyneacoloog. Maar daar zijn de meningen over verdeeld.

Succes en ik hoop dat het snel over is
 
Hoi hoi!

Heeeeel herkenbaar. Ik had vaak last van schimmelinfecties tijdens de zwangerschap!

Sterker nog, we waren gezellig aan het camperen in Italie, en ja hoor.. jeuk, jeuk en nog is jeuk! Op een gegeven moment begint het gewoon pijn te doen.. zit je daar in Italie!!! H.a. in Nederland gebeld, ik wist wat het was, dus de apotheek in Nederland had een fax gestuurd met het recept voor de Miconazol tabl kuur.. naar het dichtsbijzijnde hotel. Wij daar na toe, en na een hele tijd kwam de fax binnen!! Wij naar de Apotheek in het dorpje.. ze wisten daar eerst niet wat het was.. maar toen riep ze ineens.. ohhh vaginellie?? Mijn man en ik riepen Jaaaaaaaaa! Hhahahah.. best grappig achteraf. Dus gewoon naar de H.A. want je kunt er beter ook niet te lang mee rond lopen! En bij mij heeft de huisarts nooit tussen mijn benen gekeken. Trouwens.. wel na de bevalling/toen had ik ontstoken hechtingen.. dus tja, wat maakt het uit, je wil er van af toch!!!!!!

Sterkte en bellen he!

Liefs mammma
 
denk ook zekerweten een schimmelinfectie, als je het nog niet eerder hebt gehad, zal de ha vast even kijken maar anders krijg je vast zo wel kuurtje mee. Is wrs erg rood en jeukerig en veel (draderige) afscheiding. Tabletten, zalf of paaseitjes zoals ik ze noem om in te brengen zul je wel meekrijgen dan.
Zou je afraden om lactacyd etc te gebruiken, sowieso de inwendige spoeldingen, dan irriteer je je inwendige milieu nog meer en die is al gevoeliger en harder aan t werk nu.
Niks erg hoor, zo'n schimmelinfectie, die heeft iedereen over zijn hele huid, alleen door bepaalde omstandigheden kan t verstoord raken en dus beginnen te irriteren.
succes
 
Terug
Bovenaan