Genant onderwerp....

Heel normaal, ik kan niet meer zonder inlegkruisje. Ik merk nu ook dat ik als ik noes of moet spugen, ik druppeltjes urine lek. Dat is ook best wel gênant. Helaas heeft mijn tweede kind daar voor gezorgd. Zij had haar armpje naast haar hoofd tijdens de bevalling en dat leverde mij een totaal ruptuur op. Totaal niet gevoeld en het is onder narcose gehecht. Ik heb er ook nooit last van gehad tot nu. Gelukkig alleen bij bepaalde momenten heb ik er last van. Maar ach het hoor er allemaal bij.

Ik had het met de vorige zwangerschap ook heel erg continue ook het gevoel dat ik urine verloor was niet zo maar was zo nat door de afscheiding....
vaak schoon ondergoed 2 a 3 keer keer per dag, en de tip die mij veel hielp (geef em natuurlijk gewoon door) pak een kannetje met handwarm water en giet / spoel elke keer nadat je geplast hebt... Je hebt dan schoner gevoel en bij mij nam de geur wel af.
Enige nadeel van ons als zwangere vrouwen is gewoon dat onze neus extra goed werkt... mijn check was meestal mn partner... soms wist ik het echt niet meer, en vroeg hem dan gewoon bijna altijd zei hij nee hoor lief ik ruik het echt niet, maak je geen zorgen als je gaat stinken zeg ik het wel. En hij heeft nooit wat gezegd.

Nou goed hoop dat je wat aan mn watertip hebt.

X
2e wonder 2012 Januari mama

lieve schat

don't worry! ik snap dat je het genant vindt, maar is echt nergens voor nodig durf te wedden dat 99% van de meiden er last van heeft. ik dus ook. had ik voor de zwangerschap ook al, maar het lijkt nu alleen maar erger. kan zeker niet zonder inlegkruisje!!! ik weet dat ze zeggen dat dat het erger maakt, maar zonder kan ik echt wel 5x m'n ondergoed verschonen vind het gewoon erg vies. en 's nachts geen ondergoed? moet er niet aan denken haha heb ik meteen mn beddengoed eronder bah bah bah!! maargoed zolang het niet een rare kleur heeft en gaat jeuken is er niks aan de hand en hoort het er helaas bij!

liefs xxxx

Hoi Lynn, Niks in onbespreekbaar!!! Maar ook hier veel last van afscheiding, Gewoon vies! Maar idd het is heel normaal in de zwangerschap en ben bang dat we het ermee moeten doen.

Idd niet veel met zeep wassen maar gewoon met water. Ik vind dat zelf moeilijk want het liefst sop ik daar eens flink!! whahaha.

Liefs

Ik had er tijdens mijn vorige zwangerschap heel erg last van, maar nu gelukkig wat minder. Misschien komt het nog... Maar het is dus echt heel normaal meid!

Hey Lynn,

Zoals de rest ook al zegt, heel herkenbaar en normaal. Tijdens de vorige zwangerschap had ik er last van en nu weer. Soms is het net of ik in mijn broek plas. inlegkruisje heb ik nog niet nodig gehad, maar die gebruik ik toch al nooit.
(alleen na het klussen wel eens, haha ;)

Hoi

Ook hier helaas herkenbaar.. Had er altijd wel een beetje last van maar nu! Jezus echt irritant gewoon.. Ik kan echt niet zonder inlegkruisje en verschoon het dan ook heel vaak.. Om broeien te voorkomen. En voel mezelf dan ook frisser dan dat mijn string helemaal onder zit.. En om nou elk uur een schone string aan te trekken.. Gelukkig ruikt het trouwens helemaal niet. Dat zou ik echt erg vinden.
Ik heb zelf ook vaak gedacht zal ik n topic openen maar deed het aldoor toch maar niet.. Wat je zegt voor he gevoel toch genant..

We zijn dus niet alleen met fit genante 'probleem'

Liefs Renate (nov mama)

Ook hier heel herkenbaar. Ik los het op met een inlegkruisje en heb niet de indruk dat het daardoor erger wordt. Het voelt droog en dan ruik je het niet. Heb wel meer afscheiding als ik mijn plas ophoudt.

Terug
Bovenaan