genante vraag!!!

A

Anoniem

Guest
hallo dames

ik heb wel eens gehoord dat als je zwanger worden wil dat je dan na het vrijen in een bepaalde houding moet gaan liggn zodat het zaad goed naar boven kan.
wie weet hier meer over of wie doet dat?
en eh hmm bij mij loopt het sperma er altijd direct uit en veeg ik het af, maar eh dat lijkt me niet echt goed want het spul moet er toch in blijven en omhoog klimmen?

beetje een rare vraag maar goed hier loop ik al een tijdje mee rond dus please help me!!!!

Hoi Wilma,

Genante vragen bestaan niet joh. Ik heb ook gelezen en vernomen dat als je op je rug gaat liggen met je benen opgetrokken en je bips een beetje van de gron (omhoog dus zeg maar) of bed of weet ik veel waar je het op dat moment aan het doen bent haahah en dat je de daad dus zo verricht, nadat je man is klaargekomen even blijven zitten zo met opgetrokken benen (je knieen moeten je borst kunnen raken zeg maar). Het schijnt dat bij deze houding het zaad wat dieper indaalt.

Nu weet ik dat als je het op z'n hondjes doet (jij op je handen en knieen en je man achter je ik vermeld het er maar even bij haha) dat je partner dan dieper in je zit dan met andere standjes. Dus ik zou zeggen haal je kunsten maar tevoorschijn en klussen maar.

Ik heb het in elk geval wel geprobeerd...;) Nu maar afwachten. Heel veel succes Wilma!

ha wilma,
waarom zou dit een genante vraag zijn? snap goed dat je alles wilt doen om zo snel mogelijk zwanger te zijn.
ikzelf ga na het klussen altijd ongeveer een half uur tot een uur met een opgerolde handdoek onder mijn billen liggen, zodat het sperma er niet uitloopt. je hoort ook vaak van vrouwen dat ze met hun benen omhoog gaan liggen.
Op een andere site heb ik gelezen dat het goed is om een uur nadat je partner is klaargekomen zelf ook (nog) een keer klaar tekomen zodat het sperma goed door je baarmoeder omhoog gezogen wordt.

misschien heb je er wat aan.
er zijn vast nog veel meer meiden hier met tips!
groetjes leetje

ha wilma,
waarom zou dit een genante vraag zijn? snap goed dat je alles wilt doen om zo snel mogelijk zwanger te zijn.
ikzelf ga na het klussen altijd ongeveer een half uur tot een uur met een opgerolde handdoek onder mijn billen liggen, zodat het sperma er niet uitloopt. je hoort ook vaak van vrouwen dat ze met hun benen omhoog gaan liggen.
Op een andere site heb ik gelezen dat het goed is om een uur nadat je partner is klaargekomen zelf ook (nog) een keer klaar tekomen zodat het sperma goed door je baarmoeder omhoog gezogen wordt.

misschien heb je er wat aan.
er zijn vcast nog veel meer meiden hier met tips!
groetjes leetje

Hoi, hoi,

Niks rare vraag daar zijn we hier toch voor. Ik heb gelezen dat je het beste 10 minuten rustig kunt blijven liggen. Je kunt ook een kussen onder je billen doen. En dat er wat uit loopt is helemaal niet erg...
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn antwoord.
Succes ermee!

Groetjes Suus

ladies, ik heb weleens gelezen (deze vraag wordt vaker besproken, hihi) dat die zaadjes die er weer uit komen toch niet snel genoeg kunnen zwemmen om je ei te halen, of gewoon niet goed zijn.
En dat van met je benen in de lucht een fabeltje is. Maar ik durf er niet blind op te varen, dus ik blijf rustig een kwartiertje liggen...
Ben eigenlijk benieuwd of er iemand is die het zeker weet?

Liefs

Hallo,

Na een paar maanden klussen voor ons eerste kindje kregen we de tip om staand te vrijen! De penis komt juist niet zo heel diep. Hierdoor schijnen de zaadjes recht voor de baarmoedermond terecht te komen en zo de goede kant op kunnen zwemmen...
Bij andere standjes zouden ze ernaast terecht komen, ehum.

Maar goed wij hebben dat advies meteen opgevolgd...met Succes. We waren meteen zwanger daarna!!

groetjes Chantal

Terug
Bovenaan