genante vraag!!!

Hoi hoi

Wat ik van een gyn weet, is dat het verstandig is om na de daad de penis van de man er niet uit te halen. Wacht tot hij slap word, en er vanzelf uitfloept. Floept Hij er niet uit..laat hem dan lekker zitten hihi. Zo word de terugwaardse druk voorkomen.

Succes janine

@ookdaan:

hoe doe je dat, staand vrijen? Ik weet niet of ik wel zo lenig ben???

matahari

@ookdaan:

hoe doe je dat, staand vrijen? Ik weet niet of ik wel zo lenig ben???

matahari

Hoi hoi

Ehh, ik ben zwanger geworden op de "gewone manier.
Mijn man zijn zaad is niet best, dus een maand later zouden
we dit soort trucs moeten proberen........ Ik heb altijd alles meteen weggeveegd, en heb nooit met mijn kont in de lucht gelegen ofzo.....

Dus, zelfs zonder die trucjes is er ook gewoon nog hoop!
Liefs Annet

Om zwanger te worden van ons eerste kindje hebben mijn man en ik ook alle trucs uitgeprobeerd (oa blijven liggen met een kussen onder je achterste). We waren dit na een jaar zo zat dat we hebben gezegd: daar stoppen we mee het is de bedoeling dat de sex weer leuk wordt!
Mijn idee is dat je anders alleen maar bezig bent met zwanger worden en niet met het intieme van een vrijpartij!
Na alles over boord te hebben gegooid en we weer zijn gaan vrijen omdat we daar zin in hadden was ik zo zwanger.
We zijn nou aan het klussen voor een 2e, maar doen dus niet meer aan die kunsten!

Succes allemaal!

liefs Linda mv Dylano
http://www.dylanomarvin.web-log.nl

hoi allemaal
ik weet hier niet veel van want ik ben nog nooit zwanger geweest, maar een vriendin van mij was al anderhalf jaar bezig toen ze de tip kreeg om een kussen na de seks onder haar billen te leggen, zodat het zaad de goede kant op zou gaan. zij was de maand hierna al zwanger!! van een tweeling!!ik vindt trouwens dat naderhand een kussen onder je kont leggen niet het spontane van de seks afhaalt (je bent dan tenslotte al klaar!!) een andere vriendin van mij was op die manier in 1 keer raak!! ( dus ik denk dan baat t niet schaadt t niet,toch?) ik blijf proberen!! succes allemaal dat we maar snl zwanger worden he??

Terug
Bovenaan