Genegeerd??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zet allerlei berichtjes op het forum, maar krijg echt geen reactie meer van niemand. Ook zie ik mijzelf niet meer op de NOD-lijst.

Dit doet echt pijn en ik ben het ook even helemaal beu. Het is al zo moeilijk om zwanger te raken en je zoekt ergens steun, maar ik heb niet echt het gevoel dat ik dit hier nog krijg.

Sharon

Is er iets gebeurt dan ? Wat vreemd dat je er af bent.........Meid laat je niet weg werken als je hier toch nog wilt "rondhangen".

Hoi Sharon,
wat vervelend voor je zeg, ik kan me niet voorstellen dat er echt een reden voor zal zijn dat niemand meer reageert op jou berichten. Soms staat er wel dat er nul reacties zijn, maar als je dan op reacties klikt dan staan er wel degelijk reacties.
Ik negeer je in ieder geval niet, al is het alleen maar omdat je mijn naamgenoot bent!! hahaha.
Meid, bij mij kan je altijd steun zoeken hoor, na 34 maanden heb ik de meeste gevoelens al gehad en kan me dan ook wel de meeste dingen indenken.
Ik ben er niet meer zovaak omdat ik een beetje afstand hou van deze site omdat ik mezelf anders alleen maar gek maak, maar als ik er ben probeer ik toch op veel berichten te reageren.
Groetjes Ikje. (Sharon)
Groetjes

Hi Sharon,

Ik weet precies wat je bedoelt.....
Ik dacht dat ik de enigste was......
Ik sta nog wel op de lijst, maar ook als ik reacties plaats, krijg ik weinig resond.
Daardoor ga jezelf ook minder reageren op berichten.

Ik ga goed op je berichtjes letten....
Zodat we elkaar kunnen steunen...ok!?!?!

He hoe oud ben je?? Ikke 26

Liefs Flower

Hoi,

Ik denk dat dat de laatste tijd voor heel veel meiden geldt! Volgens mij komt het ook grotendeels doordat het forum zo raar doet... ik zelf plaats ook nog amper reacties omdat er iedere keer wat mis gaat!

Ik heb je trouwens in ieder geval niet met opzet van de lijst afgegooid of er bewust niet opgezet ofzo... ik heb de laatste lijst zo goed mogelijk geprobeerd aan te passen.

Groet, Juul

Hoi hoi,

Ik wil je even zeggen dat ik ook vaak berichtjes schrijf en dat daar ook niet altijd op gereageerd wordt. en het forum is ook een beetje rot aan het doen zodat als ik soms op een berichtje reageer en er ook niet op komt, dus misschien is het niet dat niemand reageerd maar dat ze er gewoon niet op komen.
En ik heb altijd zoiets van als er niemand reageerd dat is jammer dan, en ik heb het wel even van mij afgeschreven.

Succes, liefs Belinda

Hoi Sharon!
Soms wil ik wel reageren, maar dan lukt het niet (kl*te forum). Ik negeer je niet hoor!
Groetjes, Joosje

Terug
Bovenaan