Genegeerd??

Hallo ikje (Sharon), Flower en Anoniem,

Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie reactie. Dit doet me echt heel goed! Want ik zag het echt even niet zitten en ik voelde me echt in de steek gelaten en toen ik bovenstaand berichtje typte, zal ik ook te janken.

Mijn nod is nu geloof ik de 20e, maar 100% zeker weten doe ik het niet. Ik ben naar de huisarts geweest en ze dachten eerst dat ik een blaasontsteking had, omdat ze een paar witte bloedlichaampjes aantroffen. De test (zwangerschapstest) was negatief. Na mijn menstruatie moet ik toch nog een keer mijn urine inleveren. Dit ivm omdat ik best wel veen buiksteken onderin de buik heb. Het begon namelijk de 8e oktober. Ik kon van de pijn niet draaien in bed. Dus ik dacht maandag de 11e (nod-dag) wordt ik ongi. Niet dus, wel misselijk, pijn in de borsten ongikrampen etc, maar er kwam niks. Wo de 20e iets bruinige vloed, do 21e hevige bloed en ook net alsof al het bloed uit mijn lichaam gezogen werd. Ik stond ook op het punt van flauwvallen, dus vandaar dat ik vandaag bij de huisarts was.

Nadat mijn menstruatie geweest is moet ik nogmaals urine inleveren en ik ben best wel benieuwd wat hieruit kan komen, afwachten maar. Het is best allemaal wel zenuwslopend.

Sorry voor het lange verhaal. Maar ik waardeer jullie reacties echt en ik wilde nu echt even mijn verhaal kwijt.

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte, klusplezier en ik duim ook voor jullie allemaal.

Groetjes en veel liefs,

Sharon

Terug
Bovenaan