Generaties

ja, nog een!
we hebben de 4-generatie foto's wel gemaakt maar nog niet gezien.

overgrootoma = 80
oma = 57
mama = 30
Berend = 6 maanden

overgrootoma, heeft iedereen in haar dorp op de hoogte gesteld van de geboorte!! Ze is apetrots. Heel erg leuk.

Ja hier hebben we ook 4 generatie's

mijn oma 81, mijn moeder 52, ik 25 en Levi 4 maand.

Groetjes Anne

Ik heb geen opa's of oma's meer maar mijn man heeft nog een oma (van zijn moeders kant) van bijna 90. Ze heeft Suze nog niet gezien, we willen volgend weekend  langs het verzorgingshuis gaan waar ze woont (paar uur rijden bij ons vandaan).

Zijn opa (van vaders kant) is in december op 99-jarige leeftijd overleden toen ik 5 maanden zwanger was van Suze, vlak voordat we wisten dat ze een meisje werd. We hebben onze kinderwagen deels van hem gekregen, dus dat is een heel bijzonder gevoel.

Hoi dames

Hier ook 4 generaties. Van mijn man zijn kant dan.

Opa 85, Vader 56, Papa 34 en danny 4 maanden.

groetjes irene

Hier ook 4 generaties:

oma  = 76
oma = 54
mama = 31
Mila =  bijna 19 wk

Nog geen foto's kunnen maken vanwege oma's ziekte, is onlangs ontslagen uit ziekenhuis. Wanner het mogelijk is wil zeker een foto laten maken.
Hier plaatsen ze deze foto's in de krant, maar dat is niks voor mijn moeder en mij hoor................

leuke topic, wij hebben ook een 4de generatie en ik heb er een mooi foto bij. we hebben ook een foto gemaakt met alleen Alana,, ik, mijn moeder en oma maar die heeft mijn opa nog in bezit. dus volgt nog.

oma 79      
oma 49
mama 22
dochter bijna 6 maanden

ik heb trouwens zelf ook nog de opa en oma van mjn moeder gekend tot ik een jaar of 4 was.
sterkte kant blijkbaar. van mijn vaders kant schijnt dat niet te lukken.

van links naar rechts : opa, mijn broertje,  mama, piepkleine Alana, papa, mijn vader, mijn oma en onderaan mijn moeder.
deze foto is een paar uur na de bevalling genomen dus erg geweldig zie ik er niet uit hahaha.

groetjes Miranda

Toen de oudste werd geboren, leefde mijn oma nog, maar ze is helaas 2 jaar geleden overleden...
Ik was afgelopen week in amerika en de kinderen van mijn kersverse zwager zijn 5e generatie, de oudste oma is 92, haar dochter 70, haar zoon net 50, chris is 28 en emma en alex zijn 3,5 en 2,5 en ze hebben ook al neefjes van 8 en 5...

leuk om te zien bij elkaar...groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan