Genezing knip

<p>Hi allemaal,</p><p>Dinsdag ben ik bevallen van onze mooie dochter. ❤️ Helaas moest ik tijdens de bevalling een knip krijgen. Nu heb ik erg veel last van de hechtingen. Het schijnt niet ontstoken te zijn, maar er zit wel veel vocht vast. Er wordt aangeraden om op iets hards te gaan zitten, maar dat doet echt heel veel pijn en trek ik gewoon niet. Hebben jullie misschien nog andere tips om te zorgen dat het vocht verdwijnt?</p><p> </p><p> </p>

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik denk gelijk aan zo'n skippy bal ? Lijkt mij een beetje comfortabel zitten.  Of misschien kan je op zo'n nek kussentje zitten die mensen in het vliegtuig en de bus gebruiken. 

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en beterschap 

Ik kan me herinneren dat ik op een zachte stoel zat of op een kussentje. Of ik last van vocht had weer ik niet meer maar zolang er maar druk op staat. Of het hard of zacht moet zijn zou naar mijn idee niet uit hoeven maken. Moet ook nog fijn zijn om te zitten lijkt mij.

Ik kan me herinneren dat ik op een zachte stoel zat of op een kussentje. Of ik last van vocht had weer ik niet meer maar zolang er maar druk op staat. Of het hard of zacht moet zijn zou naar mijn idee niet uit hoeven maken. Moet ook nog fijn zijn om te zitten lijkt mij.

Hoi 
geen knip wel gescheurd?
mij moest ook op wat hards zitten maar dat deed idd veel pijn. Ik deed het dan steeds heel even tot ik steeds wat langer kon zitten erop. Maar dan gewoon op eetkamer stoel. Niet mega hard maar niet zo zacht als de bank bv. En heb gevraagd als er een hechting al uit kon of ze die al wilde verwijderen al het al een stukje genezen was. Zodat daar de spanning dan al wat vanaf was. Heb wel 3 x een stuk hechting laten verwijderen wat al genezen was. 
Sterkte en succes