Genezing knip

Bedankt voor de adviezen allemaal! Morgen komt de verloskundige voor controle en dan ga ik vragen of er al een hechting uit kan, want er steekt gewoon iets heel erg in mijn perineum als ik probeer te zitten. Echt alsof er een naald in gaat. Hopelijk kan ze er wat aan doen.
Ik zal in ieder geval lekker veel koelen en me er niet te druk over maken, want dat heeft gewoon niet zoveel zin! Al die kraamtranen helpen ook niet, haha! Zoals An-An zegt: over een week voel ik me vast beter!!

Hoi,
ik heb dit ook gehad en alles was ook nog bont en blauw. Veel rusten en af en toe wel even zitten op iets hards. Het duurt gewoon even :(. En over 2 weken ook nog rustig aan doen want voor je gevoel kan je heelveel maar s avonds moet je het bezuren en heb je veel last. Sterkte!! 

Ik ben ook opgeknipt maar heb geen vocht vast gehouden ik kon alles gelijk terwel ik het niet mocht ik liep al in het ziekehuis ging gewoon zitten en de zusters keken me echt raar aan misschien als je ga ligen dat je dan een kussen er onder ken leggen dat het vocht weg gaat 

Terug
Bovenaan