<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo allemaal,</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 25.1px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik heb eigenlijk best vaak de behoefte om gewoon even mijn verhaal te delen.Ervaringen, de mooie ervaringen, de leuke ervaringen, de hilarische ervaringen.. eigenlijk gewoon ook hoe fijn het wel niet is en hoe erg ik aan het genieten ben!</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hebben jullie dat ook?</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 25.1px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Mijn zoontje is nu dik 5 maanden en jeetje, waar is dat ieniemienie kleintje van 2830 gram gebleven????? Hij groeit werkelijk als kool!!!! Niet alleen in lengte en gewicht, maar ook in zijn ontwikkeling gaat hij als een speer. Mijn god, ik zie me nog aan zijn ledikantje staan. Hij lag daar vredig te slapen met een glimlach op zijn mondje. En nu? Poeh, 2 weken terug , hoorde ik zijn eerste schaterlach al! Of iedere dag oefenen om even een paar minuutjes op zijn buik te liggen. Ha! Iedere keer als ik hem nu op zijn rug in de box leg, weet hij niet hoe snel hij naar de buik moet draaien!</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Alleen weet hij dan niet meer hoe hij terug naar de rug moet draaien hhaha! Terwijl hij dat eerst wel kon! Hij begint het nu wel langzaam weer onder de knie te krijgen. Heel af en toe draait hij weer terug naar de rug, maar hij snapt nog niet dat hij dat ook kan doen als hij het moe is op de buik....? </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Mijn mooiste geluksmomentjes zijn sochtends. Ik vind het zo heerlijk om dan met hem op te staan. En dan in alle stilte beneden zijn flesje geven, om vervolgens nog lekker ff samen te tutten. Al worden deze momentjes wel steeds korter helaas... hij begint langzaamaan wakker te worden en dan is het tijd voor actie! Jammer voor mama, maar ach, lekker samen spelen en gek doen is natuurlijk ook gezellig!</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 25.1px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Of het hier alleen maar rozengeur en manenschijn is?? Neeeeee, echt niet hoor! Ook mijn kleine man heeft last van sprongetjes en verkoudheidjes en dergelijke. En tijdens zo’n sprong is dat kleine monster ook echt niet grappig!! Niks is goed, kan zich niet meer amuseren in de box, wil bij mama zijn, maar dan toch ook weer niet. En noem maar op! </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Zo zit hij nu in zijn 5e sprong en heeft de laatste dagen last gehad van een flinke verkoudheid! Naar hoestje, neusje dicht, keelpijn, hees stemmetje, heel vervelend en heel zielig natuurlijk.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Dan dat verdomde sprongetje erbij pfffff... Meneer ligt in de box, draait op zijn buik en wil vooruit. Meneertje kan dit nog niet en wordt boos. Heeel erg boos..... mama legt meneertje weer op de rug en stopt hem zijn lievelingsspeeltje in de hand. Aah fijn, rust. Oh nee, toch niet. Ik heb mijn kont nog niet gedraaid of meneertje ligt weer op zijn buik en wil vooruit, want daar waar hij net niet bij kan, dat moet meneertje hebben natuurlijk. Hij wil vooruit. Meneertje kan dit nog niet en wordt boos. Heeel erg boos.... mama legt meneertje weer op de rug en stopt zijn lievelingsspeeltje in de hand. Aah fijn, rust. Oh nee, toch niet. Lievelingsspeeltje doet iets wat hij niet wilt. Meneertje wordt boos. Heeel erg boos... mama pakt het speeltje en geeft hem een ander speeltje. Meneertje wilt dat speeltje niet en wordt boos. Heeel erg boos... Dan gaat zijn blik naar de mobiel boven zijn hoofd. Ik draai dat ding aan, dat ding speelt muziek en begint te draaien. Aah fijn, rust. Oh nee, toch niet. Wat een pokkemuziek komt eruit dat ding. Ach ja, is maar n minuut of 2. Snel even naar het toilet. Ik sluit de deur van het toilet en ja hoor... meneertje is boos. Heeel erg boos.... Ik heb de afgelopen maanden geleerd om heel snel te plassen... Ik loop naar de box en zie meneertje proberen de beestjes van de mobiel te grijpen. Ze hangen nét iets te hoog en hij is telkens nét iets te laat, want telkens als hij denkt m te kunnen pakken is het beestje weer voorbij. Dan wordt meneertje dus boos. Heeel erg boos.... Mama haalt hem uit de box en gaat er mee lopen door het huis. Stopt bij de spiegel, dit vindt hij nl normaal geweldig. Behalve nu... meneertje wordt boos. Heeel erg boos... Oke oke, mama loopt alweer verder! Dit n aantal dagen achter elkaar... leuk joh, die sprongetjes! Zoooo geweldig wat ze daarna allemaal kunnen!! Pffff, schei uit joh! Dat kan toch ook gewoon zonder die trala allemaal? Ach ja, weer n paar daagjes voorbij en we hebben weer ons vrolijke kereltje in huis! Voor n dagje of 2... Waarom duren die verdomde sprongetjes dan ook zo lang?!!</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ach ja, ik moet zeggen, ik kan er nu wel meer mee lachen en beter mee omgaan dan eerst. Sprong 4 was 10x heftiger dan deze sprong vind ik. Of dat door mij komt dat ik dat zo ervaar, of dat het ook daadwerkelijk is. Ik weet het niet. Wel weet ik dat sprong 4, 2 weken aan een stuk drama was. En deze sprong telkens een paar dagen en dan weer ff goed. We zien wel wat het nog wordt en wat het verder brengt. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Cliche, maar waar. Je krijgt er echt telkens een ander kind voor terug!!</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 25.1px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Dan dat praten!! Oooh zo heerlijk!! Hij begint steeds meer geluiden te produceren. Vaak wordt hij sochtends heeeel vroeg wakker en ligt dan wat te brabbelen in bed, om vervolgens na 10 minuten weer in slaap te vallen. Overdag doet hij dat ook als hij wakker wordt. Als ik dan uiteindelijk naar hem toe ga om hem te halen, heeft hij zijn knuffel vast en is tegen zijn knuffel aan het praten... Smelt!!!</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 25.1px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik ben zo benieuwd als hij over n paar weken zijn boterhammetje mag! Als hij bij ons aan tafel zit, gaat zijn mond open en maakt hapbewegingen en kirt en gilt het uit! Graait met zijn handjes naar ons eten en drinken. Oh ja, drinken met hem op schoot kan ook echt niet meer! Hij graait zo je glas of mok uit je hand! Groente en fruit eet hij echt super! Hij vindt het heerlijk! Dus ben zeer benieuwd naar de boterham!!</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 25.1px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Sorry voor mijn mega verhaal, maar zoals ik al zei. Ik vind het fijn om te delen!</span></p>