Genieten!!!

@benb, wat heftig zeg!!! Ik hoop voor jullie dat jullie snel het nieuwe geluk mogen vinden in broertjes of zusjes van jullie 2 zoontjes... 
fijn dat je geniet van mn verhaal. Ik zal proberen vaker geluksmomenten te delen!!

@TCWA, ooooh heerlijk ja, dat lachen! Echt smeltmoment! Mijn zoontje gaat ook helemaal stuk als mijn man met hem aan het stoeien is. Het liefste zo hoog mogelijk in de lucht houden en dan ineens snel naar beneden laten zakken, geweldig vindt hij dat! En mijn man ook, hihi!

@Nocolle B, ja haha hier produceert hij er ook op los. De meest grappige geluidjes komen tevoorschijn! Hij doet ook altijd een heel hoog gilletje, daarr moet hij echt kracht voor zetten. Toen hij zo verkouden was, wilde hij dat ook doen, maar kwam er geen geluid uit omdat hij hees was, haha! Was best een grappig gezicht!

Wat leuk om te lezen allemaal! Onze dochter is bijna 4 maanden.
Wij genieten ook volop.. nooit kunnen denken dat moeder zijn zo geweldig is..
Onze dochter is een heel vrolijk meisje, dat veel lacht, goed eet en goed slaapt! Iedere dag opnieuw weet verheugen om samen met haar te zijn. En steeds nieuwe dingen te leren! Heerlijk! 
Sprong 4 heb ik niet heel erg gemerkt moet ik zeggen.. 

Vind het leuk om ook eens positieve dingen te lezen op het forum! 

Wat fijn om deze geniet-verhalen te lezen! En zo herkenbaar! Ik vind het moederschap zo'n enorme rijkdom! Ik voel me zo gezegend! Zoveel kleine prahprach momenten! Ik heb geen ochtendhumeur meer als ik die heerlijke hoofdjes in de ochtend zie. Mijn zoontje is bijna drie en mijn dochter bijna 9maanden. Ook hoe ze met elkaar omgaan is zoo bijzonder!
Lieve benb: wat ontzettend verdrietig dat jullie afscheid hebben moeten nemen van Daan en Koen. wat een verlies! En zoals je schrijft een onzichtbare moeder, wat moet dat onvoorstelbaar moeilijk zijn. Mooi om te lezen hoezeer je ook van ze hebt kunnen genieten. Ik lees zoveel pure liefde in je woorden

Wat een mooie verhalen! Hoewel ik het soms echt even zwaar heb (avonden vol gekrijs om krampjes vooral), vind ik het een zegen dat ik een gezonde dochter heb mogen krijgen die steeds meer kan (nu bijna 10 weken). Leuk om te lezen wat zo leuk is en wat minder ook!

Wat fijn om te lezen dat er meerderen zo lekker genieten! Leuk om te delen ook!
@ stephW, natuurlijk is het ook zwaar! En dat mag je ook zeker vinden! Ik wil juist met mijn verhalen iedereen die het heel zwaar heeft ( ik besef me nl heel goed dat ik een heel makkelijk kimd heb), een beetje een hart onder de riem steken. Even de mooie kanten laten zien, want ik weet zeker dat die bij iedereen er wel zijn!! 
Het is iig zeker niet de bedoeling om bij anderen de ogen uit te steken, die nu net in een hele zware periode zitten! Het is juist goed als die personen ook hun verhalen blijven delen. ☺️?

Super leuk om deze leuke verhalen te lezen. 
En Benb jeetje wat heftig zeg! Maar wat super bijzonder van die haar. Ik vind het echt knap dat je de positieve en mooie dingen eruit kan halen. Vind je echt sterk!! 
Ondanks dat ik het erg zwaar heb met de verzorging van onze kleine man ( medische dingen) geniet ik zo van hem.... 
Hij is nu 4,5 mnd en is echt een binkie die zo vrolijk is en heel de dag kletst. Als hij je ziet of ze zus dan krijgt hij meteen een grote lach op zijn gezicht. Zo mooi om te zien. 

Hier ook volop geniet momentjes van ons kleine vechtertje.  Geboren met 32w+5d en een zware start gehad. Na 5 weken mocht hij mee naar huis en wilde niet in zijn eigen wieg slapen bij ons op de kamer. De n achten waren pittig maar in de ochtend werd er een vrolijk mannetje wakker en vergaten we hoe de nacht was. Sinds 1 januari sliep hij in de wieg bij ons op kamer en sinds twee nachtjes op zijn eigen kamertje. Iedere ochtend krijgen we sinds twéé weken een brede glimlach en gedurende de dag ook. Hij groeit goed en is zich lekker aan het ontwikkelen 

Terug
Bovenaan