Geniste miskraam

<p>Hoi hoi, gister bij verloskundige geweest. Die zag alleen een zakje in de baarmoeder volgende week terug komen. May be dat het embryo nog te klein is maar die kans is klein. Meer mense ervaring met dit? Kan je er na bv weer snel zwanger raken? Hoenlang duur zo herstel?</p>

Hoi hoi,
Jeetje, wat spannend voor je. Als 't niet goed blijkt te zijn stoot 't zich af en dan verlies je 't. Is naar, maar zo werkt 't. Als dat gebeurd is kan je zeker weer snel zwanger raken. Ik heb in Maart 2017 'n miskraam gehad, 1 keer ongesteld geweest en gelijk weer zwanger. Onze uk is morgen alweer 'n halfjaar. Ik duim voor je dat alles goed mag zijn, is dat niet zo laat je koppie niet hangen en vertrouwen hebben. Succes!

Hoi hoi, 

Aan ene kant had ik er voor al beetje slecht gevoel over omdat ik vrijwel van niets last heb alleen wat meer plassen. Ze had dr over dat als ze volgende week niets zag ik na gynecoloog moes dan zou ik medicijnen krijgen om het af te stoten. Ga er ook eigelijk wel vanuit dat het mis is. Vind wel jammer maar heb wle zo iets van dan is het ook goed. Ze zeggen wel is dat er dan met de kleine iets niet goed is als je lichaam het afstoot. 

Dus het zou als je ongesteld ben geweest na de miskraam snel kunnen gaan. Ben benieuwd allemaal. Nu was ook wel snel 2e periode dat we gestopt waren metde pil zwanger.

hoi hoi Lovly,
wat vervelend dat je zo'n echo hebt gehad! 
ik heb in april hetzelfde meegemaakt maar ik had al bloedverlies voor de echo. ik zou toen 6 weken zwanger zijn maar ook op de echo alleen een vruchtzakje te zien. bij mij is het natuurlijk genezen. Heel vervelend om mee te maken ik wens je dan ook erg veel sterkte! Vooral het niet weten of het een mk is of iets anders vond ik het lastigste. ik zat ook thuis en dacht er constant aan, maar een weekje thuis alles op een rijtje zetten was wel wat ik nodig had.
Inmiddels ben ik 1 ronde verder en weer zwanger op dit moment ben ik 7 weken en heb ik vrijdag mn eerste echo. Dit keer bijna geen klachten, dus maak me ook weer zorgen. ik probeer de tussentijd te vullen met het lezen van het forum en andere weetjes.
dat herstellen duurde bij mij 3,5 week daarna nog na 1 , 2 weken ongesteld geworden.
ik hoop dat je wat sterkte haalt uit mn verhaal. en mocht het dit keer niet zo zijn, je bent erg snel zwanger geraakt dus je weet dat het wederom weer zou kunnen.
groetjes, Frappu

Beste Lovly,
Ik wil je zeker geen valse hoop geven, maar dit is mijn verhaal. Met 6 weken hadden wij een echo en kwam de verloskundige ook met de woorden ‘gemiste miskraam’. We waren er allebei kapot van. Na 8 dagen konden we pas weer terecht voor nog een echo, en wat bleek.. een week later een kloppend hartje. Momenteel ben ik 27 weken zwanger van het vruchtje wat eerst een miskraam leek te zijn. Het gaat vaak mis, maar de kans kan ook zijn dat het goed komt. In ieder geval sterkte deze week en duimen op een goede afloop.

Ook ik heb een miskraam gehad 16 april. Wacht nog steeds op een nieuwe menstruatie. Ben al bij de huisarts geweest, en ondanks dat ik geen menstruatie nog heb gehad, heb je wel gewoon een eisprong, ja ben je gewoon vruchtbaar.. 

Terug
Bovenaan