Geniste miskraam

Ik heb dat in juli 2016 gehad. Eerst gewacht dat mijn lichaam het zelf zou afstoten, week later pillen geprobeerd die niks bij mij deden en uiteindelijk begin augustus gecuretteerd. Ik hoop niet dat het nog een keer gebeurt, maar ik zou dan gelijk voor curettage gaan.
Begin november was ik weer zwanger en mijn zoontje wordt eind van deze maand alweer 1 jaar.
Veel succes.

Hoi dames,  

Aangexien ik verder ook geen klachte heb en ik volgens de clearblue test toen al 4 a 5 weken zou zijn als ik van de 1e dag laatste ongesteldheid uit ga zou ik toen ik de echo had zou ik 7weken en 4dagen zijn geweest dus ga dr zelf vanuit dat het mis is alleen vind gek dat je dan terwijl dr niets zit je toch positief test want sou toen denk ik al mis zijn geweest. Ik weet in elk geval dat het snel kan gaan om eventueel weer zeanger te raken 

Hoi Lovly,
Ik wil toch even op je reageren, ik volgde je bericht al want wij hadden afgelopen dinsdag precies hetzelfde bij 7+3. 
Via de buik zag de vk wel een vruchtzakje zonder vruchtje, dacht ze...  inwendig zag ze alleen iets verdikt slijmvlies en geen vruchtje. Wij dachten dus ook dat dat niet goed zat. 
Nou ben ik vanmorgen bij de gyn  geweest ivm buikpijn ( verdenking bbz) en tot onze grote verbazing: een prachtig vruchtje van ruim 7wk, met kloppend hartje! Gewoon in de baarmoeder. 
Verlies de hoop nog niet, het kan blijkbaar echt nog goed zitten. De gyn zei nog, wat je op een echo ziet, dat is er ook, maar als je iets niet ziet betekent dat niet dat het er niet is!

Hoi momami, 

Nee dat ze ze ook maar de kans is groot en ze zei met inwendige echo zou je beetje bloed verliese de echo was maandag en gister en vandaag steeds beetje bloed verloren vandaag met stukjes het is niet veel maar toch en het zet tot nog toe noet door 

Ik heb afgelopen maart een missed abortion gehad bij 9 weken, het embryootje was gestopt met groeien bij 7 weken. Ik ben nu weer 7 weken zwanger, dus in juni weer zwanger geraakt.
Wacht eerst de volgende controle nog even af.
Je kunt overigens zeker nog positief testen ook nog weken na een miskraam, het hormoon HcG is niet zomaar verdwenen uit je lijf, dat kan soms een aantal weken duren. Na mijn miskraam had ik na 4 weken pas weer negatieve testen. 
Sterkte!

Veel sterkte met afwachten Lovly..
Wat gaat de tijd dan langzaam hea.. weet hoe je je voelt, bij mij zat er een week tussen mijn stekende pijnen, bloedingen en de echo in.. 
Inderdaad ook steun aan de berichten op het forum gehad :)
En het is nirt erg als je geen last hebt, ik voel dat nu ook wel een bretje zo hoor.. maar bij mijn miskraam had ik erg last van mijn borstjes en buik etc en dat had dus met die miskraam te maken.. dus het geeft niet als je niet zoveel vorlt..

Terug
Bovenaan