Genoeg van wachten...

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

hebben jullie dat nou ook, dat je bij elk krampje en dingetje denkt dat t gaat beginnen?
Ik ben natuurlijk pas 37w4, maar sinds ik  vorige week  maandag mn slijmprop ben verloren kan ik nix anders dan eraan denken, ik hoop gewoon dat ik pijn ga voelen, want dat betekend dat t gaat beginnen!!!
Kan me nog maar moeilijk op iets anders concentreren, alleen maar: baby, baby, baby, baby....  Wordt helemaal gek van mezelf....
Denk dat ik straks maar aan de tonic, annanas, aardbeien enz ga...  Baat t niet schaad t niet: en aardbeitjes en annanas zijn natuurlijk ook gewoon lekker mmmmmm
Kent iemand nog andere bakkerspraatjes die zouden kunnen werken?????

Liefs Nika  

Goedemorgen!

Ja hier nog zo'n 'afwachtend' typ.
De hond is gisteravond de deur uit gegaan, het huis is schoner dan schoon en ik slaap nog steeds redelijk. Laat maar komen die handel, hihi!
Ik probeer toch wel beetje afleiding te zoeken hoor hier en daar, dan gaat de tijd wat sneller. Alleen kan er nog zo weinig. Elke 10 mtr die gelopen moet worden doet zeer en dat is ook niet echt leuk!
Tips? Pfff, geen idee! Wou dat ik ze had :)

Groetjes

Ik ben ook heel benieuwd wanneer het gaat beginnen. Sinds maandag heb ik veel last van slijmverlies en ik voel dat de kleine steeds dieper zakt (heb echt zo'n beurs gevoel van onderen en pijn in mijn stuitje).
Toen ik hoogzwanger was van mijn dochter heb ik 's middags een hele ananas opgegeten en die nacht is zij geboren, maar toen had ik ook al 2 dagen behoorlijk veel voorweeën gehad. Verder schijnt sex te helpen..? Maar of je daar nu nog zin in hebt is een tweede...
En ontspannen... lekker rustig aan doen (de meeste bevallingen beginnen niet voor niks 's nachts). In elk geval niet heel druk gaan doen en lopen stressen, want dan maakt je lichaam adrenaline aan en dat remt juist de weeën.
En verder gewoon maar afwachten, want het kindje komt echt pas als het er klaar voor is....

groetjes,
Ikke mv 1 & ? (37 wkn & 6 dgn)

Hallo Allemaal

het is een tijd geleden dat ik op het forum was, maar ik had het erg druk met de babykamer. Ga straks de foto's plaatsen.

Een tip om de bevalling op gang te helpen is (tenminste heb ik van horen zeggen want dit is mijn 1e keer) is elke dag minstens een half uurtje lopen. schijnt dat de bevalling dan ook makkelijker zou gaan.
En natuurlijk sex maar voel met niet echt sexy met die giga buik van mij dus dat val al wel af.

Van mij mag het vanaf volgende week ook al beginnen. Ben er nou toch echt aan toe om ons menneke in mijn armen te nemen!

heel veel succes.

gr. Uk_kie

Hallo allemaal

Nou voor mij mag het ook gaan beginnen.
Dacht vanacht dat het zo ver was had al ongeveer 3 uur om de 5 min (voor) weeen,
en dacht nou mag ik wel eens gaan bellen want volgens mij gaat het toch echt
gebeuren.
Maar toch nog maar even gewacht en wat bleek,  het was  weer voorbij.
heb nu nog wel af en toe wat kramp of harde buiken, dus we wachten rustig af .

Groetjes Ellen 38+1

Dank jullie voor de (bakkerspraatjes) tips!

FF de tips gecombineert: Ik ga nu eerst ff naar de winkel lopen: dat zal een wandeling zijn van +/- 30min. Dan ga ik tonic en annanas halen, als ik weer thuis kom ga ik deze rustig opeten/drinken. Dan kijken of mn vriend te porren is voor wat sex (als ik dat dan maar volhoud) en daarna heerlijk met een boekje relaxen in mn warme bedje...

Als het iets oplevert laat ik het jullie (als het dan nog lukt) zo snel mogelijk weten

Liefs Nika

quote: studiemam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-10-2007 12:49:42'));

Dank jullie voor de (bakkerspraatjes) tips!

FF de tips gecombineert: Ik ga nu eerst ff naar de winkel lopen: dat zal een wandeling zijn van +/- 30min. Dan ga ik tonic en annanas halen, als ik weer thuis kom ga ik deze rustig opeten/drinken. Dan kijken of mn vriend te porren is voor wat sex (als ik dat dan maar volhoud) en daarna heerlijk met een boekje relaxen in mn warme bedje...

Als het iets oplevert laat ik het jullie (als het dan nog lukt) zo snel mogelijk weten

Liefs Nika

Dat in combinatie met de volle maan komende nacht moet 't hem toch doen .
Ben erg benieuwd....

Hallo Nika

ik ga het ook eens proberen, ff kijken of aale de tips bij elkaar kunen helpen.

Ik was gisteren op control, alles was goed,  de gynekolog heb ff gevoeld en de baarmoeder zat nog helemaal dicht, hij heb wel beetje geplaagt maar niet echt gestript.
Dat gaat idie doen pas na 41 w als ik nog niet zelf bevallen ben.

Hij zij dat stripen ook wat risiko meebrengt. Erder kans op vacuum pomp, keizersnee, dat je toch nog opwekers krijg omdat de baarmoeder nog niet genog rijp was. Daarom zij ik nou ik doe liever nog paar dagen wachten en een normale bevalling krijg. Bij mij is de kleine nog steeds niet igedaalt, ligt wel in mijn beken maar niet vast, maar dat maak niet zo veel uit voor de bevaling, ik hoef niet plat als te vrugtwater gebroken is daar ligt al te diep voor.

Heel veel suc6 allemal met de vole maan he?

Groetjes Boontje 39w1d

Terug
Bovenaan