Genoeg van wachten...

Hey Boontje,

heb alles geprobeerd, maar heeft nog niet echt wat gedaan...
Had vannacht wel wat krampen en heeel raar gedroomt, maar verder niks...
Heb nu wel steeds harde buiken en raar gevoel in mn rug maar zijn nog niet echt weeen...
Heb straks een afspraak bij de vk, ben benieuwd wat die zegt...
Ben natuurlijk pas 37w5d, maar omdat ik vorige week maandag al die slijmprop ben verloren zit ik toch in spanning af te wachten; helemaal omdat alle sites zeggen dat het verlies van de slijmprop het begin van de bevalling aangeven, al kan het een aantal dagen tot aan twee weken voor de bevalling al gebeuren... Nou het is bijna twee weken geleden, dus kom maar op!!!

Wel fijn dat jou kleine toch meer besloten heeft om weer wat naar beneden te gaan!
Hij/zij is nu al eigenwijs; om je op het laatste moment nog in spanning te laten zitten!

Ik hoop dat de tips bij jou wel effect hebben!!

Liefs Nika

(oja, de tonic moet bitter lemon zijn)

even een update:

kom net van de vk: verliezen van slijmprop hoeft niets te betekenen
Het kan nog weken duren en omdat mn zoontje met 40w2d geboren is moet ik er maar vanuit gaan dat dat ook nu weer zo zou zijn....

Balen natuurlijk, maar het belangrijkste is dat mn kleine het  goed doet! Mooi op gewicht en licht er helemaal klaar voor; dus als mn vliezen breken mag ik gewoon blijven lopen..

Ach, straks maar weer aan de bitter lemon en annanas en hopen dat de volle maan zn werk doet  

Liefs Nika

Nou ik ben er écht klaar mee!!!!!!!!!!!!

Gisteravond werd ik ineens erg misselijk en had zoveel kramp in onderbuik dat het wel een balletje leek.
Hehe dacht ik, eindelijk!!!!
Maar nee hoor, na massage en warme kruik was na het slapen vanochtend alles weer bij het oude.
Merk wel dat ik enorm moe ben en maar weinig kan hebben.
Ook de krampen zijn minder heftig maar wel aanhoudend, zowel aan voorkant als in onderrug.

En op het journaal lieten ze een hele dunnen maan zien :(

Howwww!!!!!!!!

nou ik ben er ook klaar mee erg he hahah je weet dat een zwangerschap 9 maanden duurt maar toch lopen we alleen maar te klagen, mag ook het is best zwaar allemaal !!!!

ik hoor ook van mensen dat ik erg agressief ben, vandaag een vrouwtje op school vroeg heb jij het nooit koud want ik zie altijd jou ramen boven open staan dus ik zei waar bemoei jij je mee let even lekker op je eigen vanplaats op mijn ramen ja!! maar de manier waarop ik dat zei was nogal heftig zei een vriendin van me die erbij stond en zo kan ik zoveel dingen zeggen waar ik gewoon heel heftig op reageer ,,,,,
probeer thuis wel aardig te blijven maar merk wel dat ik heel opstandig ben en gewoon helemaal niet veel kan hebben ,,,,,
moet dinsdag weer voor controle ben benieuwd over een week de 5 november gaan ze kijken of de boel onder al rijp is ik hoop het zo dan kan ik bevallen zie er zo tegen op stom he ben er meer mee bezig dan toen met mijn andere kids,,,,,,,,

veel liefs cora

Hallo Ikke mv 1

ik heb ook heel veel last van slijm verlies, mijn hele "onderkant" doet het zeer en mijn stuitje doet ook pijn. Ik heb de slijmverlies gester nagevraagt en volgens gynecoloog is het soort " zelfrijniging " van de vagina en heb je minder kan op infectie.
En de pijn van onder en stuitje heb te maaken dat alles nu aan het weeken is en uitelkaar zet en de kleine dan mekelijker naar buiten kan. Wat ik ook heb is dt mijn wervels overelkaar sprongen als ik s'nachts moet draaien en dat komt ook door dat alles uitelkaar gaat.

Ik heb verder aardig stukje gelopen vandaag, heb wat glasjes biter lemon op, strakjes nog annanas, vanavond even mijn vrindje verleiden ( als het nog gaat met de "sexie" lichaam) en word vannach wakker van de weeen. Goed plan he? Nu nog maar afwachten als he lukt   hihi

groetjes

Hij doet et! Ik heb al een paar dagen problemen met deze site.

Ik ben  het ook zat. Vlgs mij komt dat, omdat je stiekem naar de 37, ipv naar de 40 wkn toeleeft. Ik heb ook al van alles geprobeerd om de boel op te wekken, maar wrs. lukt dat toch alleen maar, wanneer alles vanbinnen er echt klaar voor is, helaas.
Maar ja, ik zeg ook maar steeds tegen mijzelf, zolang de baby het nog zo naar z'n zin heeft, is dat toch nog beter. Hoe dichter bij de uitgerekende datum, hoe beter ze meestal starten.
Weet je dat ik het nu eigenlijk zelfs heel onwezenlijk vind dat de baby toch bijna komt. De wieg staat klaar, elke dag kijk ik er even in. Ik had deze week echt zoiets van: o ja, er moet ook nog een baby in. En ik ben opeens allerlei onderdelen van de maxi-cosi kwijt. Ik zal zo eens gaan zoeken.

Ben vandaag weer voor ctg en bloeddruk geweest, zondag mag ik weer. Hij was kantje.  De vk vond het maar vreemd, die vond eigenlijk dat ze maar actie moesten ondernemen in het zh. voordat mijn bloeddruk de spuigaten uitloopt. Dat zal ik zondag maar aankaarten. En zowiezo vragen hoelang ze me willen laten komen. Het is elke keer nogal een organisatie. Steeds weer oppas regelen.
Wat wel lekker is, als het spontaan begint, mag ik van de vk eerst hun bellen en dan kijken ze hoe het is en als ik dan wel naar het zh moet gaan ze mee. Ik heb nu in het zh al 3 verschillende gyn. gezien en allemaal zeggen ze wat anders, dat is zo handig!!

Francien (39 wkn)

Hallo allemal

na alle bakerpratjes uitgeprobeert ( behalve de sex hihi) zit de kleine   nog bi mij in de buik. Hij vind het lekker warm den ik. Wie zou vandaag willen geboren worden, als ik zo naar buiten kijk zou ik ook lekker binnen willen blijven toch?

Hoe gaat het met jullie? Iemand al klein beetje weeen?
De datum komt nu echt heel dicht bij, nog maar 5 dagen tot de magise datum.

Nou iedereen fijne weeken, ik ga lekker uitrusten, nu is het toch niet zo druk op dit forum omdat die zo raar doet.

Groetjes 39w2d

Terug
Bovenaan