A
Anoniem
Guest
Hey Boontje,
heb alles geprobeerd, maar heeft nog niet echt wat gedaan...
Had vannacht wel wat krampen en heeel raar gedroomt, maar verder niks...
Heb nu wel steeds harde buiken en raar gevoel in mn rug maar zijn nog niet echt weeen...
Heb straks een afspraak bij de vk, ben benieuwd wat die zegt...
Ben natuurlijk pas 37w5d, maar omdat ik vorige week maandag al die slijmprop ben verloren zit ik toch in spanning af te wachten; helemaal omdat alle sites zeggen dat het verlies van de slijmprop het begin van de bevalling aangeven, al kan het een aantal dagen tot aan twee weken voor de bevalling al gebeuren... Nou het is bijna twee weken geleden, dus kom maar op!!!
Wel fijn dat jou kleine toch meer besloten heeft om weer wat naar beneden te gaan!
Hij/zij is nu al eigenwijs; om je op het laatste moment nog in spanning te laten zitten!
Ik hoop dat de tips bij jou wel effect hebben!!
Liefs Nika
(oja, de tonic moet bitter lemon zijn)
heb alles geprobeerd, maar heeft nog niet echt wat gedaan...
Had vannacht wel wat krampen en heeel raar gedroomt, maar verder niks...
Heb nu wel steeds harde buiken en raar gevoel in mn rug maar zijn nog niet echt weeen...
Heb straks een afspraak bij de vk, ben benieuwd wat die zegt...
Ben natuurlijk pas 37w5d, maar omdat ik vorige week maandag al die slijmprop ben verloren zit ik toch in spanning af te wachten; helemaal omdat alle sites zeggen dat het verlies van de slijmprop het begin van de bevalling aangeven, al kan het een aantal dagen tot aan twee weken voor de bevalling al gebeuren... Nou het is bijna twee weken geleden, dus kom maar op!!!
Wel fijn dat jou kleine toch meer besloten heeft om weer wat naar beneden te gaan!
Hij/zij is nu al eigenwijs; om je op het laatste moment nog in spanning te laten zitten!
Ik hoop dat de tips bij jou wel effect hebben!!
Liefs Nika
(oja, de tonic moet bitter lemon zijn)