genoeg zaad?

A

Anoniem

Guest
he hallo
kom ik domme doos weer met een vraagje. ik vraag me wel eens af of er uberhaupt wel genoeg zaad naar binnen komt. na de daad heb ik namelijk het gevoel dat er alles weer uit loopt (lekker verhaal). ik heb wel eens gehoord van de billen omhoog doen, maar werkt dit echt? ik vind het namelijk geen gezicht en voel mij daar ook niet echt prettig bij. tja en aangezien ik hier verder met niemand over kan praten (in mijn omgeving praten we niet over sex)  leg ik het hier maar neer (mijn vraag dan he)

Er zwemmen er genoeg naar binnen hoor. De rest komt terug(die andere miljoenen).
Ik ga nooit met benen omhoog liggen, voel ik me ook uiterst ongemakkelijk bij haha

lijkt ook zo raar.' wacht even lieverd ik kom zo even tegen je aan liggen, eerst even met de benen omhoog'
krijg je natuurlijk wel hilarische taferelen haha

Hallo,

Hier nog zo'n doos die zich dat heeft lopen afvragen, soms  denk ik er komt meer uit dan in (sorry)  Of het met de benen omhoog liggen helpt? Geen idee, ik heb het wel een paar keer gelezen dat het goed is om de zwartekracht de andere kant uit te laten werken.

Toch een paar keer gedaan hoor, eigenlijk was het best gezellig en bovendien het is toch mijn mannetje iemand waarvoor ik geen schaamtegevoel ken. Maar tot nu toe geen geluk.

Ronde zes 1e kindje

groetjes
Talke

he talke
ik schaam me niet voor mijn mannetje hoor... maar wil toch na de daad even lekker tegen elkaar aankruipen en niet oncharmant met de benen omhoog.
Ik ga er maar vanuit dat er genoeg binnenkomt. wie weet dat als het nog lang gaat duren ik wel met de benen de lucht in ga. nu zitten we net in ronde 3, dus nog alle tijd.
groetjes Daan

Hoi Daan,

Je moet precies doen waar je je lekker bij voelt, wij zitten in ronde 6, is ook nog niet zo lang, maar hoe meer je leest, ik wil niet zeggen hoe gekker, maar toch, belangrijk is de zaken goed te kunnen blijven relativeren, misschien spreek ik daar weer anders over als ik in ronde 12 zit.

Liefs
talke

het ene standje (op zijn hondjes) zorgt er ook voor dat het zaad dieper komt dan het andere. Kun je ook nog proberen. Enne, er komt echt genoeg binnen, hoor. Als je zelfs van voorvocht zwanger kan raken, dan kan dat zeker van de "volle lading" ook al loopt die er deels weer uit.
succes
groetjes
greet

Terug
Bovenaan