genoeg zaad?

Hoi,

Toen ik zwanger raakte van de eerste heb ik na iedere daad een kussen onder mijn kont gelegd. En mijn mannetje kroop dan lekker tegen mij aan. Resultaat ronde 2 zwanger.
Ik weet natuurlijk niet of het hier door kwam hoor.
Nu ben ik eind februarie gestopt met de pil omdat wij een tweede willen, en hebben we eerste de natuur zijn gang laten gaan.
Ik ben inmidels wel 2x heel kort zwanger geweest.
Nu in ronde 5 klusweek inmiddels achter de rug heb ik het kussen weer te voorschijn gehaald. Over 2 weken weten we het resultaat.

Groeten Saskia

Hoi Daan,

Ook ik ken dat"probleempje",maar heb inderdaad begrepen dat er nog genoeg zaadcellen wel "onderweg" gaan.
Ik moet wel vaak inmezelf lachen al ik me afveeg denk ik:eigenlijk zonde..dat kon wel eens de goeie zijn..haha

Gelukkig hebben hier ook meer meiden last van.
Ik heb ook nog nooit een kussen onder mijn kont gelegd na de daad...

Liefs,Swinnie

hoi hoi... idd genoeg zaadje komen er binnen...
tis wel grappig hoor met de benen omhoog.. mijn vriend doet altijd gezellig mee hahhaa
haah die tip kreeg ik van mijn schoonmoeder... hahah heb je wel met je benen in de lucht gelegen whahahhaaha...
ach ja je moet er zelf mee kennuh lachen toch.. das juist leuk...

groetjes Tine

hoi daan,

ik doe ook altijd mijn benen omhoog even en daarna ga ik even tegen
mijn mannetje aanliggen en dan met mijn benen over zijn benen heen, lig
je toch nog wat hoger.

he tessa
das ook een goed idee, zal ik deze week eens uitproberen, als hij mij niet wegduwt omdat die het te warm heeft (haha)
tjee wat een hitte he? moet er eerlijk gezegd niet echt aan denken aan klussen, maar goed gaat er toch echt wel van komen.
ach ja ventilator aan en gaan met die banaan (uhm eigenlijk wat anders, maar dat kunnen jullie zelf wel in vullen haha)
succes iedereen en als het te warm is, even de ijsblokjes te voorschijn halen
groetjes daan

Terug
Bovenaan