Genoten....

He Kitty, je hebt het vast al ergens gemeld hoor, maar ik hoor zoveel vakantie plannen, ben het even kwijt. Welk park was dit van CP?
Het ziet er wel heeeeel mooi uit (het uitzicht iig wel!)
En wat voor soort huisje was het? Was het schoon enzo? (vind ik nl heeeeel erg belangrijk, ben al gauw vies van iets)
Liefs Nelleke

De huisjes zijn niet super schoon hoor. Ze is naar Port Zelande geweest en daar maak ik de huisjes schoon alleen kunnen ze niet super de super schoon worden aangezien wij 4 6-persoonshuisjes in 4,5 uur tijd moeten schoon maken en meestal ook nog 18 bedden op moeten maken.

Welke naam stond er op het kaartje van jullie huisje en in welk nummer zaten jullie?

Hoi Nelleke,

Wij waren op Porte Zélande(Ouddorp),echt een mooi park.Niet zo groot dan andere CPs.
We hadden idd een heel mooi uitzicht,we keken zo op het Grevelingenmeer.We hadden een 4persoons cotage,dan heb je een ruime woonkamer en keuken ineen(met openhaard,erg gezellig)twee slaapkamers en een ruime badkamer met ligbad en toillet.In de keuken zit een koelkast en magnetron,waterkoker en koffiezetapparaat,en potten en pannen ed allemaal aanwezig.
We hadden wel zelf een campingbedje meegenomen gelukkig,want die van daar was te vies om aan te pakken.Kinderstoel was wel netjes.Ik hoor wel meer dat de huisjes niet goed schoon zijn,maar die van ons was redelijk schoon.Alleen de vloer vond ik niet schoon en heb ik meteen gestofzuigd(staat in het huisje)en gedweild.Ik ben best wel een poetsfreak en was er ook een beetje huiverig voor,maar het is me echt meegevallen.
Echt een aanrader!!

Groetjes Kitty en Tess.

Terug
Bovenaan