Geobstipeerd

hoi hoi, hier ook goeie ervaringen met lactulose.echt heel fijn spul.ik ben nu vijf weken en ga de huisarts ook bellen voor een nieuw recept.de vorige dateert nog uit de laatste zwangerschap.
groetjes esther
 
Hoi dank jullie wel. Had mijn verloskundige al gemaild en had ook wat tips. Ga morgen even ducolax halen. Vandaag maar begonnen met Roosvicee laxo.
Dus kom maar op...
 
ook ik ben nu 7 weken zwanger en heb al een buik, pff ze zeggen bij de 2de of meer dat je sneller een buikje krijgt dan bij je eerste, ik heb ook vaak last van opgeblzen gevoel en darm krampen maar me ontlasting is wel goed.

mijn borsten zijn ook al beetje gegroied ik wil niet weten hoe ik zou zijn als ik straks 20 weken of verder zou zijn, pfff bij de eerste wa sik nog geen 10 kilo aangekomen, en toch veel vruchtwater gehad en een dochter van bijna 7 pond op de wereld gezet, ze heeft veel van mij ge gegeten, vond wel lekker was zo weer op me oude gewicht.

 
Hoi wonder2011. Dat je van bananen verstopt raakt is een fabeltje. Ze zitten juist vol met vezels wat weer goed is voor je stoelgang.
Ik ben er zelf ook pas achter gekomen bij mijn eerste zwangerschap waar ik een tijdje veel zin had in bananen. Normaal heb ik juist altijd moeite om naar de wc te gaan. Maar dat was in eens over! Sindsdien eet ik af en toe een aantal bananen in een week als het weer eens nodig is.
 
Terug
Bovenaan