Gepland knutselen, wat een gedoe!

Hier ook heel herkenbaar. Mijn man kan dat ook niet en voor mij is dan ook het leuke eraf! Hij komt dan gewoon niet klaar en meestal is dat net op de dagen dat het het meest belangrijk is dus jullie zijn niet de enige en het ligt dus ook zeker niet aan jullie. 
Ik was ook aan het denken hoe dit anders te doen. Nu las ik dat van die urine potjes. Maar hoe vang je dat makkelijk op en is dit niet onhandig met inspuiten? Want het klinkt wel als een goede oplossing ook voor ons. Voor als het gezellig maken net even iets minder is. 

Urinepotjes zijn best groot hoor gewoon goed mikken of laten mikken als hij het zelf wilt doen, er komt ook in zijn totaal maar 2,5ml zaad uit ofzo, is echt niet veel maar normaal zie je dat natuurlijk niet als het in je zit ? ja hij gaat altijd gewoon douche of ff iets anders doen als ik dat inbreng, doe dat gewoon ff op bed. Ik vind dat inbrengen niet onhandig hoor, zo gebeurd, houd onze relatie ook veel leuker. Vrijen wanneer we willen en wanneer het “moet” gewoon zo. Denk dat dat zaad dan nog beter is als wanneer het met moeite en onder stress geproduceerd word. Het was echt niet leuk meer voor hem en voor mij, je wil allebei alleen nog maar dat hij klaarkomt..

Hier ook even misgegaan in ronde 1. Vlak na de menstruatie bijna om de dag seks, toen ik aangaf veel zin in seks te hebben (wat voor hem duidelijk was ivm eisprong) lukte het niet ? hij gaf aan dat de druk dan wel erg hoog is. Wij gaan proberen als het niet gelukt is lekker de touwtjes los te laten. Komt het in de buurt gewoon even relaxter seks hebben en niet teveel nadenken over het klaar komen. Fingers crossed

Hier ook een ‘probleem’ met gepland knutselen. En dan lukt het niet. 
Net 2 rondes gedaan dmv zelfinseminatie. Maar tot nu toe nog geen positief nieuws. 
Hoelang zijn jullie al zo bezig wilkindje? 

Hoe lastig het ook lijkt, ik zou gewoon seks hebben wanneer je zin hebt. Je lijf heeft het zo geregeld dat je echt de meeste zin hebt (en ook het aantrekkelijkst) bent als je vruchtbaar bent! Vertrouw daarop. En geniet ervan. Want seks zonder hormonale anticonceptie is echt (althans voor mij) lekkerder. 
En als je probeert zwanger te worden is het nog steeds fijn om gewoon seks te hebben zonder dat bijbedoelingen. Die ik zou geen ovulatie testen doen en gewoon lekker laten gaan! 

Dit word als de hormonen hun werk doen de 2e ronde met wetende wanneer mijn eispong is dat we het zo gaan doen. Ik zit nu pas op cd8 op zaterdag dus ben nog niet begonnen, dinsdag eerste follikelmeting. Vorige ronde had ik ineens een spontane eispong waar ik achter kwam doordat de provera niet “werkte” was om menstruatie op te wekken maar blijkbaar was mijn lijf een eitje aan het maken, die is toen ook gesprongen maar denk dat de innesteling niet gelukt was, had dinsdag licht bruin verlies en werd zaterdag echt ongesteld helaas. 

@wilkindje hè bah, toch weer ongesteld geworden. Wel balen zeg.  Wel fijn om te weten dat je lichaam iig een eitje aanmaakt. Dat geeft toch weer hoop!
Wij hebben twee dagen voor de eisprong nog geknutseld. Ik hoop dat het zaad lang genoeg geleefd heeft. Maar ben er bang voor. Afwachten maar weer. 

Mijn lichaam kan het ook wel alleen minder kansen per jaar en is niet altijd een eispong, hoort bij pcos. De hormonen moeten ervoor zorgen dat er een eitje groeit en mijn cyclus korter word, kan ook dat deze dosis niet werkt dan hoeven we niet te insemineren, geen eitje is geen kindje.. we wachten het maar af dinsdag of er iets te zien is, bij mij is het dus echt wel anders als bij “normale” mensen ?

Terug
Bovenaan