Geplande keizersnede

Ik heb weinig last gehad van mijn keizersnee. Ik ben savonds om 18u bevallen en de volgende morgen stond ik weer naast t bed en liep ik zelf naar de badkamer. Wel met pijnstillers natuurlijk maar toch. Ik zat ook wel veel in de rolstoel maar de maandag erna (3 dagen later) toen ik naar huis mocht liep ik toch echt zelf. Ik ging ook elke dag terug naar het ziekenhuis ( de eerste week wel met man) en reed de 2e week zelf weer auto. Vandaar dat ik miss zo makkelijk zeg van kom maar op haha.

xx
 
als je bij de eerste een kijzersnee hebt gehad wegens " te groot" kindje houden ze dit in het ziekenhuis in de gaten als je 2de ook groot wordt wordt het een geplande keizersnee maar als het kleiner is dan nog houden ze het in de gaten maar heb je kans dat je geen keizersnee krijgt wegens dat het kindje als alles goed is met normale bevalling kan geboren worden.

Dus is voor iedereen persoonlijk, maar zolang er geen medische reden is dus stuitligging of te groot na meten en weten van de eerste dan krijg je gene keizersnee.

liefs
 
Hoi, ik heb een spoedkeizersnede Gehad, de kruin van het hoofdje stond en toen eas er geen hartslag meer. Kind terug geduwd en met de hand van de gyn in mijn.....naar de ok. Ik mag kiezen gewoon of keizersnede. Als mijn angst te groot is mag ik een keizersnede. Ik wil heeeeel graag gewoon bevallen. Er is maar 1 ding belangrijk en dat is natuurlijk een gezond kind. De reden van het wegvallen van de hartslag is niet bekend. We hebben een heel mooi men gezond kind en dat is me heel veel waard. Ik heb enorm lang last gehad van mijn bevalling. De angst was vreselijk om je kind te verliezen maar ik wilde zo graag mijn eigenkind aanpakken of dat mijn man dat kon doen. En daar gaan we voor. Ik wordt alleen niet ingeleid dan wordthet wel een keizersnede maar voor de rest vind de gyn het prima. Als het nodig is grijpen ze in maar dan heb ik mijn best gedaan.

En ik wil onze tweede de eerste keer in bad kunnen doen en niet weer 5 dagen plat met een ruggenprik.

Succes met je keuze!



 
Als je al een keizersnede hebt gehad bij je eerste baby ben je sowieso medisch. Verloskundige vertelde me dat ik best om een geplande keizersnede kon vragen en dat ze dit dan ook wel willen doen. Nou ja eerst maar ff het gesprek afwachten. Bedankt voor jullie reacties!!!
 
Terug
Bovenaan