Geregistreerd partnerschap

<p>Hoi lieve mama's to be, </p><p>Korte vraag. Voordat ik zwanger werd hadden mijn partner en ik trouwplannen. Na 5 lange jaren geprobeerd zwanger te worden is het ons eindelijk (spontaan) gelukt. Wij zijn dus tot over onze oren gelukkig en we voelen ons rijk gezegend. Zijn er hier stellen die tijdens de zwangerschap geregistreerd partnerschap zijn aangegaan? </p><p>Zoja, wat is jullie ervaring daarin? </p>

Wij vorig jaar ook om alles goed te regelen voor de baby. Alleen etentje gegeven voor familie en vrienden. Trouwen vonden wij te ‘officieel’ en hadden wij het gevoel dat er echt een feest gegeven moest worden. 

gefeliciteerd!!

Wij gaan dat volgende week doen en ik ben 3 september uitgerekend. Wij doen dit klein en om alles goed geregeld te hebben. We hopen in de toekomst nog echt te trouwen met alles erop en eraan. We gaan volgende week wel lekker lunchen met onze ouders en daarna nog weekend weg met z'n 2tjes om het toch een beetje te vieren;)

Je kunt ook gewoon trouwen. Op papier is dat hetzelfde als geregistreerd partnerschap (kost ook evenveel). Als jullie van plan zijn om te trouwen is dat veel leuker toch? Kun je later altijd een groot feest geven en hoef je het niet om te zetten in een huwelijk oid 
Ik ben zelf getrouwd met 33 weken. Je kunt in iedere gemeente trouwen, wij zijn op een heel mooi landgoed getrouwd met een kleine ceremonie en een paar goede vrienden (grote bruiloft is niet aan ons besteed). 
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon gratis trouwen in je eigen gemeente. Bij ons was er een wachtlijst van 9 maanden, dus toen we toch moesten betalen, hebben we er gelijk maar wat van gemaakt.
Mooie herinneringen aan een prachtige dag :) Gefeliciteerd met je zwangerschap!

wij hebben een geregistreerd partnerschap, zodat alles gewoon goed geregeld was. We wilde er geen groot feest van maken. Gewoon op maandagochtend gedaan met enkel de getuigen erbij en daarna gebak bij ons thuis. 

Wij ook om alles goed geregeld te hebben. Gewoon op maandag ochtend. Verder niks. De meeste mensen weten het niet.
We willen het ooit omzetten in een huwelijk en dan geven we een groot feest. 

Terug
Bovenaan